Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Jag hittar inte måttbandet! Men mina senaste inskrivna mått kan räknas va? Det är ju inte så att jag har fuskat o minskat midjemåttet över jul o nyår precis.

• idiotblondinen

Haanna: Gå en riktigt lång promenad, då mår man alltid bättre.

• idiotblondinen

Usch vad dålig jag känner mig som inte låtit Filip äta själv just för att jag inte orkat städa undan efteråt!

• idiotblondinen

Banan.. alltså jag har slutat låta Filip äta det själv. Det blir förjävla klibbigt o kletigt o sen blir det svart överallt efteråt Men jaha, bröd o sånt... Jag trodde ni var värsta duktiga o hade lärt småttingarna äta med sked långt innan dom var ett år Då behöver jag inte känna mig jättedålig då.

• idiotblondinen

Theresa1: *harkel* *hrrrhmmm* Har du gjort magmarodörprogrammet idag?

• idiotblondinen

Theresa1: Aha *applåderar* Skulle vi bara välja en sa du? Då väljer jag magskithelvetesgrejjen Åååååååååååh vad långtråkigt *drar mig för att sätta igång* MÅSTE göra det innan jag går o lägger mig bara!

• idiotblondinen

Mesprogrammet? Det är verkligen inte mesigt!

• idiotblondinen

T1: Nej, jag får prestationsångest! Jag ger dig en tråd... Du tänker "vafan är det här för skit, den är ju inte ett dugg rolig, fan idiotblondinen är helt jävla dum i huvudet" o så sitter jag här som en idiot! MOHAHA

Ärligt, jag känner inte till nån intressant tråd för tillfället.

• idiotblondinen

Gud i himmelen vad jag svär har jag märkt... Usch.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)