vikt...peppningstråd =)
Jag hittar inte måttbandet! Men mina senaste inskrivna mått kan räknas va? Det är ju inte så att jag har fuskat o minskat midjemåttet över jul o nyår precis.
Jag hittar inte måttbandet! Men mina senaste inskrivna mått kan räknas va? Det är ju inte så att jag har fuskat o minskat midjemåttet över jul o nyår precis.
Haanna: Gå en riktigt lång promenad, då mår man alltid bättre.
Usch vad dålig jag känner mig som inte låtit Filip äta själv just för att jag inte orkat städa undan efteråt!
Banan.. alltså jag har slutat låta Filip äta det själv. Det blir förjävla klibbigt o kletigt o sen blir det svart överallt efteråt
Men jaha, bröd o sånt... Jag trodde ni var värsta duktiga o hade lärt småttingarna äta med sked långt innan dom var ett år
Då behöver jag inte känna mig jättedålig då.
Theresa1: *harkel* *hrrrhmmm* Har du gjort magmarodörprogrammet idag?
Theresa1: Aha *applåderar* Skulle vi bara välja en sa du? Då väljer jag magskithelvetesgrejjen
Åååååååååååh vad långtråkigt *drar mig för att sätta igång* MÅSTE göra det innan jag går o lägger mig bara!
Bra!
Mesprogrammet? Det är verkligen inte mesigt!
T1: Nej, jag får prestationsångest! Jag ger dig en tråd... Du tänker "vafan är det här för skit, den är ju inte ett dugg rolig, fan idiotblondinen är helt jävla dum i huvudet" o så sitter jag här som en idiot! MOHAHA
Ärligt, jag känner inte till nån intressant tråd för tillfället.
Gud i himmelen vad jag svär har jag märkt... Usch.