Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Shit vilken badass du är som hoppas på såna trådar...

• idiotblondinen

Jag läste om "låginkomsttagaren", men vad hände med tråden? Den försvann, eller?

• idiotblondinen

Marsmamma: Gud vad duktig du har varit nu!

• idiotblondinen

T1: Jag gjorde nyss magprogrammet... Fan vilka uppfuckade övningar! Men bra! Men jag trillade hela tiden när jag skulle göra den där man stod på knä o lyfte benet o armen... Det gick inte, kunde inte hålla balansen överhuvudtaget

O duktig har du varit idag!

• idiotblondinen

emmamaria: Jag håller med, det vore skitroligt att kunna peppa varandra och hitta på saker irl! Men vi får göra så istället, att när vi alla nått vår målvikt så får vi anordna en stor viktpeppningstrådsträff! Det hade faktiskt varit jätteroligt...

Marsmamma: Jag tror också att du kan ner så mycket som Theresa säger! Absolut! Du är ju jätteduktig! *impad*

VL: Ja, du sa att ni skulle flytta! Men jag frågade aldrig när eller varför.. Hittat större? Hur bor ni nu och hur ska ni bo? Jag kan rekomendera magprogrammet förresten, det tränade helt andra muskler i magen än vad situps gör!

• idiotblondinen

Jag bor i Broby i nordöstra Skåne.

• idiotblondinen

T1: Det kan man ju säga... Alltså, det är totalt omöjligt för mig att hålla mig uppe med den där övningen... Vet inte varför, om det är mina knän som är dåliga eller om den muskeln i magen måste vara i trim och den inte är det på mig... Eller nåt.

• idiotblondinen

Uuuh, stretcha kanske man borde börja med... Isch, det är fan ta mig värre än själva träningen

• idiotblondinen

T1: Jösses vad duktig du är

Ge mig lite inspiration till någonting, vad som helst! Jag sitter bara här o allt är grått... jag vill också känna mig superduktig! Hjälp!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)