Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Marsmamma: Tar absolut inte det fel, det är ju nåt jag tänkt på själv. Men vem skulle det vara? Vården kostar o jag har absolut inte råd med det. Jag har redan skulder. Sen så har jag heller inte lust att gå till ännu en psykolog eller kurator o bli besviken, jag har för mycket som står på spel för att någon ska svika mig så igen. Så känner jag... Det är en på 100 psykologer, terapeuter och kuratorer som är något att ha.

• idiotblondinen

Marsmamma, VL, Nova: Tack för era ord. Jag vet inte vad som händer om jag bryter ihop, men jag går på en tunn linje känns det som. Jag kan inte få hjälp genom vården, den senaste kuratorn jag hade där jobbar alltså på vårdcentralen i min lilla ort. Jag kan t.o.m se vårdcentralen från mitt fönster, så nära ligger den. Hon förstörde mitt liv, och har orsakat att jag blivit skuldsatt. O Nova, tyvärr, men jag kommer faktiskt aldrig att stoppa i mig antidepressiva när jag vet att jag skulle kunna bli hjälpt av terapi. Sååå... Fast det känns mycket bättre nu när jag skrivit av mig lite. Nu skäms jag mest. Som vanligt. Pinsamt att behöva prata av sig.

• idiotblondinen

Marsmamma o Nova: Tack Ni är för goa...

Malin: Nej, tyvärr litar jag inte på min mamma... Nu börjar ju dock inskolningen på måndag (Hur fan nu det ska gå, jag fattar ingenting)

Jag undrar faktiskt också om detta är ett steg i viktminskningen... Som jag sagt förut, för varje gram jag går ner kommer en ny undertryckt känsla upp till ytan... Jag är glad att vi har varandra här inne under tiden.

• idiotblondinen

Hej tjejer!

Nu har jag varit på promenad, och var inom en kompis och drack kaffe. Allt känns lite bättre nu, i synnerhet med tanke på att kompisen äger en digitalvåg. Den våg jag använt innan (längesen jag vägde mig nu) är en vanlig våg som alltid har visat lite mindre än digitalvågen på mvc, men jag har gått efter den ändå. Döm om min förvåning när jag ställde mig på kompisens digivåg, beredd på att den skulle visa ett par kg över 80 kg såhär efter jul och nyår, men den visade 78.8 kg! Gissa om jag blev glad och skuttade runt! Jag är under 80, jag är till och med under 79! Jippiii!

• idiotblondinen

Jag måste förresten också jobba med knipen...

• idiotblondinen

Tack förresten! Allihopa.

Ett särskilt tack till min privata terapeut (shit va kvinnan är skärpt) Theresa1

Varför mår jag alltid bättre på kvällen?

• idiotblondinen

Koviktare: Tack och välkommen!

Theresa1: Jag vet

Nu står min egenuppfunna mat i ugnen o jag ska köra magmördaren så länge.

• idiotblondinen

T1: Du ska dra in nedre delen av magen o sidorna! Du kan knipa samtidigt! Det gjorde jag! ;D

• idiotblondinen

T1: Jaha, precis som jag igår då? Idag med, fast det var liiite bättre idag! Iallafall när jag stödde på mig den vänstra sidan så trillade jag inte förrän efter nån sekund...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)