Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Malin: Har inte tonfisk hemma. Men nåt gott ska det nog bli.

T1: Nej, precis. Det kan nog inte gå åt helvete, bara åt pipan.

Måste dela med mig av några roliga övningar jag just kom på när jag låg o lekte på golvet! Haha, Filip fick en halvstor badboll i julklapp av nån o nu har jag haft jätteroligt med den. Först, sitta på golvet en och en halv meter från väggen, hålla bollen över huvudet och kasta in i väggen hårt o sitta så o kasta lite. Kändes skönt i armarna! Sen, situps... Alltså inte hela vägen upp utan, ligga som man gör.. Hålla bollen övanför ansiktet och kasta upp den en halvmeter - meter när man går upp, hålla positionen tills man fångar bollen igen igen o gå ner. Jätteroligt med variation! Jag kunde inte sluta göra så när jag låg där, för det var så roligt o jag kände mig så kreativ (Detta har ju säkert alla kommit på redan)

• idiotblondinen

Malin: Attans, hade du gett mig det tipset innan jag gick så! Jag kommer göra det en annan dag, för det lät skitgott!

• idiotblondinen

Marsmamma: Gud vad gott det låter. Men nu har jag inte grejjer till att göra det heller.

Men jag sparar både det receptet och det jag fick av Malin iallafall. Tack!

• idiotblondinen

VL: Gå inte o ät kexen! Don't do it! Gör några styrkeövningar istället?

• idiotblondinen

Bra VL!

Gomorron! *Tar en slurk kaffe* Gud vad trött jag är. Förresten T1, dom där "tådoppen" från magprogrammet är ju helt underbara! Känns i en helt annan del av magen än vad situpsen gör! Idag är jag peppad igen. Gjorde en massa situps och tådopp igårkväll o mådde skitbra efteråt. (Idag är det hela magmördaren som gäller igen, men jag kan inte låta bli att göra en massa situps hela tiden, mina magmuskler känns så tydligt när jag går o har lite "småkramp" i dom, hääääärligt )

Kan inte snöslasket smälta bort nu så jag kan gå på promenader utan att bli blöt om fötterna? *muttrar* *gäspar* *svär lite* *dricker lite mer kaffe*

• idiotblondinen

Ha! Kunde inte låta bli att göra 100 situps och 100 tådopp. Nu blir dagen bra

• idiotblondinen

Helvete vad sur och arg och ilsken och hemsk jag är. Allt hopar sig, allt är jobbigt. Vad gör man när man mår så dåligt att man lägger sig under täcket och hyperventilerar trots att man har en älskad 14-månaders att ta hand om? Shit i helvete, jag kan inte kontrollera mitt mående! Jag står inte ut med att min son står o tittar på mig med hans stora, fina, underbara ögon och undrar varför jag ryter och svär och gråter! Helvete. Jag har jävligt svårt att erkänna hur jag mår, men just nu griper jag efter halmstrån för min sons skull! Vad fan ska jag ta mig till!? Det har börjat bli för ofta som jag mår såhär nu...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)