Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11

Kom hem nyss från BM för rutin kontroll.
V 26 idag. Tog lite prover allt såg bra ut.
Vägde mig e på 8+ dvs från 61 - 69 kg
Fick lyssna på bebisen men den verkar sova för tillfället då de slog "bara" 135slag/min till skyllnad från sist då den va aktiv i magen och visade 148slag/min :D
SF måtten låg precis under 25 vilket hon tyckte va enligt kurvan.
Men vissa verkar ha fått andra svar från sin BM här. Eller?
Kom hem nyss från BM för rutin kontroll.
V 26 idag. Tog lite prover allt såg bra ut.
Vägde mig e på 8+ dvs från 61 - 69 kg
Fick lyssna på bebisen men den verkar sova för tillfället då de slog "bara" 135slag/min till skyllnad från sist då den va aktiv i magen och visade 148slag/min :D
SF måtten låg precis under 25 vilket hon tyckte va enligt kurvan.
Men vissa verkar ha fått andra svar från sin BM här. Eller?
Då var det inget krav på att man behövde handla för mer... snopet om det ändrats!Mina halsbränna har blivit betydligt värre nu. Det gör så ont i bröstkorgen, som ett tryck. De tuggtabletter jag använt hitintills Novaluzid ger bara 1 timmes verkan vilket är meningslöst då jag har halsbränna/sura uppstötningar dygnet runt... Var på apoteket idag och kollade men dem som verkade vara bra, hålla sin verkan 12 timmar står det i bipaksedeln att man ska rådgöra med läkare och ALLA tabletter mot detta är för TILLFÄLLIG halsbränna/s.u. men jag har inte tillfällig för jag kommer ha detta i 3 månader till. Apotekspersonalen ska ha en lång utbildning när det gäller läkemedel men såklart vet dem inte vad dem ska rekomendera en. Ska jag verkligen behöva göra ett läkarbesök för att få rätt sort som kan användas i 3 månader? En sort läste jag att man bara får använda i 7 dagar i sträck... Kan tillägga att jag har svårt för att svälja tabletter och gärna tar tuggtabletter eller brus... Läste tidigare i denna tråd att några tar Losec men där står det också att man ska rådgöra med läkare för dem kan inte säga om det påverkar barnet negativt... Usch det e så jobbigt nu när det blivit värre och gör ont!
Då var det inget krav på att man behövde handla för mer... snopet om det ändrats!