Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Senaste magbilden (från v 26+4 - förrgår) 

Här är jag i v.23+3 och gått upp 10kg *hjälp* Men men....det är väl normalt det med heheHehe okej...men hur lätt är det att INTE gå upp i vikt? Barnet blir ju större och allting annat som ska vara där inne. Jag kommer säkert gå upp 10kg till innan det här är klart
Men det gäller bara att se upp för det där fördömda sockret som jag har helt plötsligt fått så svårt att låta bli....grrr 
Hehe okej...men hur lätt är det att INTE gå upp i vikt? Barnet blir ju större och allting annat som ska vara där inne. Jag kommer säkert gå upp 10kg till innan det här är klart
Men det gäller bara att se upp för det där fördömda sockret som jag har helt plötsligt fått så svårt att låta bli....grrr 
Lite ångest nästan! v 25. Har också gått upp 10 kg, dock verkar det stannat av nu. :) Min BM undrade var jag lagt dom 10 kilona, de verkar fördelat sig bra sa hon. Jag blev ju glad iaf :) Trodde jag skulle få skäll.. :)
Med sonen för 7 år sen hade jag gått upp lika mycket i samma vecka, det slutade på 17 i övertid så hoppas på nåt liknande max.. :)

Växer och växer, men framifrån syns fortfarande inte riktigt den där kulan. Dock är magen så i vägen ändå och kilona tickar uppåt, så det gör då inget. Den kommer nog i sinom tid :)
v. 25 (24+0)