Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Uppdatering igen!
Vilka fina magar ni alla har!!
Allas våra magar är individuella, precis som vi själva.
Som tur är!
Jag bär min största mage hittills av 4 graviditeter och är vansinnigt stolt över den
Jag är lite över den övre kurvan (till och med) när de mäter på mvc.
Jag har gått upp 5 kg och jag vet att mitt lilla troll mår bra där inne.
Han lever rövare dygnet runt nästan.

Här är jag i v.23+3 och gått upp 10kg *hjälp* Men men....det är väl normalt det med hehe
Här är jag i v.23+3 och gått upp 10kg *hjälp* Men men....det är väl normalt det med hehe
Men det är väl lite tidsfördriv hehe
Min kalas kula tagen idag :) v.25+4

Jag kan också tänka mig att det ligger lite "genetiskt"... Mina systrar har bara pojkar, fem stycken, medan min sambos systrar har två barn var, fem tjejer och en kille, min sambo är den enda killen på sin mammas sida av kusinerna, han och nio tjejer så ska vi följa den trenden blir det en tjej! Oavsett så bryter vi em trend! Spännande är det att spekulera iaf!! :)
Bild från igår, vecka 27 (26+2). Nu börjar jag känna mig som en riktig flodhäst. :)

Det är ju mannen som bestämmer könet och där kan det ligga en viss genetisk faktor för dem som får "fem pojkar" där måste ju mannen ärvt den genen tror jag. Sedan om kvinnan kan ärva att hon är mer mottaglig för antingen en x eller y kromosom det har jag ingen aning om :p
Jisses vad stora och fina magar vi har!
Tänk sen i sommar när vi alla kämpar för att ha den minsta magen igen!
Hihi.
Och angående att se "vad det blir" tror jag också det är jätte svårt. Jag fick höra att jag hade "pojkmage" och allt annat som tydde på en liten pojke. Vi kallade till och med bebisen i magen för "han" under nästan hela graviditeten ...och ut kom en liten (eller stor? 4030g födelsevikt) flicka!
Och vad förvånade vi blev - och naturligtvis jätte glada! (L)