• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Hiavatha
    hellish89 skrev 2011-02-14 14:53:34 följande:

" target="_blank">

Fick med ett litet gympa-pass lillkillen hade förut idag!
    Kass kvalite, är filmat med mobilen! Men man ser lite iaf^^,  
    Hi hi kul att se. Tycker det är så typiskt, ofta när man säg/kände tydliga rörelser så tar man fram kameran och då slutar ju såklart bebben röra sig på ett bra tag, he he Han verkar blyg rackaren Cool
    Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Hiavatha

Här kommer några bilder jag tog nyss.  Beställde Bola-smycket härom veckan.

Önskar er alla mammor och blivande mammor en fortsatt trevlig Alla Hjärta Dag!

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • hellish89
    Hiavatha skrev 2011-02-14 16:38:57 följande:
    Hi hi kul att se. Tycker det är så typiskt, ofta när man säg/kände tydliga rörelser så tar man fram kameran och då slutar ju såklart bebben röra sig på ett bra tag, he he Han verkar blyg rackaren Cool
    hehe, jag känner igen det där!
    Jag har lyckats få två rätt bra filmen faktiskt!
    Är värre när blivande pappan ska känna, då slutar alltid lillkillen! :P  
  • talare

" target="_blank">

haha ser nästan ut som att den gympar i takt med musiken!
  • FruganH

" target="_blank">

Mysigt! Bebisen här lugnar alltid ner sig så fort man tittar på magen. Har därför inte lyckats se några rörelser utanpå magen än. Den verkar även lugna sig av beröring eftersom den oftast slutar när man tar på magen, vilket ju såklart är tråkigt för maken. Men men, vad ska man göra.. Glad
  • jakeline
    FruganH skrev 2011-02-14 17:33:03 följande:
    Mysigt! Bebisen här lugnar alltid ner sig så fort man tittar på magen. Har därför inte lyckats se några rörelser utanpå magen än. Den verkar även lugna sig av beröring eftersom den oftast slutar när man tar på magen, vilket ju såklart är tråkigt för maken. Men men, vad ska man göra.. Glad
    precis samma sak här! Kan vara värsta partyt i magen, men så fort maken ska känna blir det lugnt. Han känner sig rätt utanför. Sonen var likadan... :P 

BM-besöket idag i siffror:
    Vikt: +2,2 kg (sen inskrivning)
    SF-mått: 25
    HB: 122
    Socker: 6,1
    Blodtryck: 114/63
    Hjärtslag. 139 

Mår superbra!  
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Maryveken
    Postar i rätt tråd nu.. ;)

Ligger fortfarande kvar på sjukhuset men bebis mår bra i magen. Alla läkaren som varit här och klämt har gott konstaterat att det är en stark liten kille vi har där inne, en riktig Vilde :) Känns rätt skönt att höra att han är stark och stor för sin vecka :) Lite oroande att värkarna inte avstannat helt men vi tar en dag i taget! :) Igår funderade de om de skulle sätta in droppet igen men än så länge är jag utan, yeeii! :)

• Elsa81
    werkestam skrev 2011-02-15 09:41:02 följande:

Ligger fortfarande kvar på sjukhuset men bebis mår bra i magen. Alla läkaren som varit här och klämt har gott konstaterat att det är en stark liten kille vi har där inne, en riktig Vilde :) Känns rätt skönt att höra att han är stark och stor för sin vecka :) Lite oroande att värkarna inte avstannat helt men vi tar en dag i taget! :) Igår funderade de om de skulle sätta in droppet igen men än så länge är jag utan, yeeii! :)

Forsätter hålla mina tummar! Men skönt att höra att det går bra!
  • gosensgos
    werkestam skrev 2011-02-15 09:41:02 följande:

Håller tummarna här också!!
  • annakohler

jag är inte gravid än men måste bara säga många styrkekramar till dig som ligger inne låg själv inne ofta under andra graviditeten.

och sen vill jag säga vilka uunderbara magar ni har,

OBS: vi jobbar på 3:e barnet..är inne o läser då o då

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011