• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • miinellaa

26 +4 (bild från fredags ) imorgon är jag vecka 27
  • mammaE2011

Vecka 27+4 :) Min man kunde höra bebisens hjärtljud genom magen imorse! :)

Kul med alla fina magar som har vuxit till sig nu. Tredje trimestern nästa! :p
  • amisej

v26.. SF-mått strax under 25cm
    Nu börjar man känna sig stor... Alla jag träffar säger ja väntar en pojk. Själva vet vi inte könet så de blir spännande. Dom har ju 50/50 att gissa rätt såååå... :D
  • Maryveken

V26. 

Är fortfarande inlagd i Umeå för prematura värkar sen i torsdags men det har lugnat ner sig nu :)

Förut var det alltid roligt att gå in i en ny vecka, men just nu är det livsviktigt. Istället för att se det som att nu är jag i vecka 26 ser jag det nu istället som att jag har iaf gått 25 FULLA veckor! :) 
  • bella11

ingen bra bild men det blev en iallafall :D

vecka 25+0 alltså i v 26 idag!!

såååå lycklig!
  • mammaE2011
    werkestam skrev 2011-02-13 14:31:50 följande:
    V26. 

Är fortfarande inlagd i Umeå för prematura värkar sen i torsdags men det har lugnat ner sig nu :)

Förut var det alltid roligt att gå in i en ny vecka, men just nu är det livsviktigt. Istället för att se det som att nu är jag i vecka 26 ser jag det nu istället som att jag har iaf gått 25 FULLA veckor! :) 
    Har precis läst din blogg och jag önskar bara dig att allt kommer gå bra! Känns positivt att du endå är lugn över situationen och att dem tar väl hand om dig. Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011