Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Lite ångest nästan! 
Jag hade gått upp 7kg när jag var hos BM och väger nu 57kg. BM tyckte det var jätte bra och sa att hon brukade rekomendera att man gått upp 5-7kg i v.20+ och jag var ju då i v.25+3.
Men jag känner lite ångest, och jag sa det till henne. För under hela förra graviditeten gick jag upp 13-14kg allt som allt och jag vill inte gå upp mer nu. Men hon tyckte inte jag skulle oroa mig, för ofta går man upp det mesta i början och sen avtar det när bebis börjar ta mer från mammas reserver.
Så jag tänker så att jag inte ska äta mer än vad jag gör som ikke gravid, endast någon extra frukt eller ett mellanmål för att dela upp en måltid. Så tror jag inte man går upp så mycket, bebis tar ju som sagt vad h*n behöver ändå! ![]()
Haha, tycker det är hur skojjigt som helst att fota när man sitter :):) Den blir ju rund som en badboll då!

Fast den är faktiskt inte så där klotrund när jag står upp eller ligger ner =P

Förresten, är det fler än jag som har fruktansvärda "förvärkar"? Jag får så ont att jag knappt kan andas än mindre stå upprätt. Måste som hänga över nått när det sätter igång. BM sa att jag var känslig för stress och att jag måste ta det lugnt och typ hänga i soffan men.. Ska dit i morgon för att prata mer om det.. Det är iaf grymt jobbigt och man blir ju lite orolig att lillen vill komma ut tidigare än tänkt.
Fast den är faktiskt inte så där klotrund när jag står upp eller ligger ner =P
Inhandlat igår!
Två rätt tunna linnen i storlek 56, kommer passa bra till värmen i sommar! Och ett par söta små byxor med :)

Här kommer två bilder tagna i morse.
Går in i vecka 26 idag. 

Jag som fick lite varningsord av min bm när jag i vecka 25 och hade gått upp 14 kg.. Nu i vecka 28 har jag gått ner 1,5kg... Behöver man oroa sig eller...? Tycker inte jag har ändrat vad jag äter alls...