Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11

Ultraljudet gick bra igår förutom att bebisen låg med ansiktet bortåt så det blev inga bilder, endast en i profil på huvudet som är mörk och otydlig. Men vi fick ändå se bebisens rörelser i profil (huvudet då) när den rörde på läpparna, stack ut tungan, slickade på placentan och stoppade handen mot munnen och slickade på den, när den andades åkte åkte hela huvudet upp och ned. Jag tänkte att wow det är verkligen en riktig liten bebis där som har det jättebra. Längtar sååå efter h*n !! Var i vecka 32+5 igår och bebisen vägde 1917g och beräknas att väga mellan 3300 och 3400g vid BF (den 10 Maj) vilket jag trott att den ska väga eftersom min man vägde omkring 3400g när han föddes och jag 3170g när jag föddes (båda föddes omkring BF). 49 dagar kvar till BF så om ca 2 veckor är det bara 1 månad kvar!!!! Snart börjar paniken :D

32+1
(
inte alls mycket kvar nu )

Tagen i söndags v.29+3. Nu börjar kommentarena "Oj va stor du har blivit" komma
Jag tror oxå att parveln inne i magen börjar bli rätt stor för nu känns sparkar o bök väldigt tydligt. Mycket fötter som dras längs med revbenen, mindre skönt men så mysigt att känna den hela tiden!

V 32 (31+0) idag. Vovven ville också vara med på bild =)

Vecka 31 (30+1)
+8 kg sedan vi plussade