• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline
    Nostalgitripp skrev 2011-03-23 08:41:05 följande:
    Fotad med kass mobilkamera men än dock en bild. :) Bidlen är från vecka 33 (32+2) alltså i förrgår. :) Jag tyckte att den såg lite lustig ut den här morgonen, klotrund.

framifrån i kläder syns det ju verkligen ingenting!  
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • mde

Magisen efter 2 dagars magsjuka.. fortf v.31.. Imorse kom slempropp-tjosan och jag väntar på att min bm ska ringa upp mig.. säkert ingen fara men..:)

• Nostalgitripp
    jakeline skrev 2011-03-23 09:12:34 följande:
    framifrån i kläder syns det ju verkligen ingenting!  
    Allt har verkligen lagt "framtill" på magen så rakt framifrån eller rakt bakifrån kan man bara se det om man vet hur jag såg ut innan. Jag har också fått större rumpa och bredare höfter och det hoppas jag verkligen stannar kvar för tidigare saknade jag helt både rumpa och höfter. :) haha
  • jakeline
    Nostalgitripp skrev 2011-03-23 10:56:00 följande:
    Allt har verkligen lagt "framtill" på magen så rakt framifrån eller rakt bakifrån kan man bara se det om man vet hur jag såg ut innan. Jag har också fått större rumpa och bredare höfter och det hoppas jag verkligen stannar kvar för tidigare saknade jag helt både rumpa och höfter. :) haha
    så hade jag också sist, man såg varken bakifrån eller rakt framifrån att jag var gravid. Fast den här gången tycker jag nog att det lagt sig mer runt om... Inte för att jag behvöer något mer där... :P Det var fler som inte ens noterat att jag hade mage som bara såg mig någon gång under graviditeten.  
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • mammaE2011
    qouix skrev 2011-03-22 11:37:29 följande:
    Vad gulligt att h*n slickade på placentan och på handen... provsmakar sin omgivning lite Tungan ute
    Var det ett privat UL ni gjorde eller varför sån lyx med ul nu?
    Nä det är inte privat. Rutinultraljud nummer 2 på Malmö KK. Dock vill dem ta bort det andra ultraljudet till hösten vilket jag tycker är dåligt. Såhär långt gången är det ju bra om man kan se tillväxten hos barnet samt upptäcka missbildningar eller något annat fel så man kan vara väl förbered när bebisen föds. 
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011