Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Varit hos BM idag, gick sådär. Sist hade inte magen vuxit riktigt så mycket som hon önskat och denna gång var det samma visa så hon ville först att vi skulle göra ett tillväxt-ul. Men sen kom BM fram till att vi skulle gå på en tätare kontroll nästa gång, så om 2 veckor och har inte magen vuxit då så ska vi få göra ett UL - "bara för att", lite sådär. Känns inte så roligt, men BM sa att det inte var något att oroa sig över... Men klart det sitter i huvuet nu efter 2 besök där.
SF låg iallafall på 29cm denna gång, och förra i v.29+3 var det 27cm. Och det är inte centimetrarna i sig som är "fel" utan det är att det inte vuxit så mycket som dem önskar - började i v.25+2 med ett SF på 25cm vilket var stort för den veckan...så av den anledningen är dem lite fundersamma.
Men vi hoppas på att lillen i magen bara är lite liten än, och att den växer på sig till nästa besök hos BM!
Och järnvärdet ... ja, haha. Det låg på 97 denna gång, så det var inte så bra det heller. Och lågt blodtryck på det så sa BM att det är inte konstigt om du är trött - och ville att jag skulle vila på dagarna några gånger.
Hur lätt är det med en liten 1åring...haha!
Får helt enkelt se hur det går med den saken.
Och nu har jag skrivit masssssor....men avslutar med en bild från idag. Godnatt tjejer!

Fattar inte varför inte bilderna håller samma storlek, sorry..
Bjuder på en osminkad magbild Magen vecka 35!!
Här i mina snart sista par byxor jag kan ha..mysbyxor storlek blåval är det enda som känns bekvämt..
Tycker inte själva magen har blivit så mkt större men det känns istället som att bebisen är dubbelt så stor..
19 kg plus så väger nu 84kg till mina 174 cm, går snart om sambon(!!!) haha men börjar längta tills man kan börja jobba på att komma i de gamla jeansen igen..
....Trycker och klämmer på alla mina stackars organ, men inte långt kvar....

33+2 idag:

Sen kan man ju roa sig med photoshop om man inte har nåt bättre för sig
Fast nu är det nog dags att laga mat =)

Cool bild Hiawatha :)