• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • amg

31+0 och imorn eller på tisdag får vi snitt datum så nu är det verkligen inte långt kvar.
    Även jag ligger på +14kg sedan inskrivningen och hoppas att de inte blir så många fler,
    då jag redan vägde minst 10-15kg för mycket innan jag blev gravid.

• bella11

Så gick ja rakt in i vecka 32 idag här kommer mina bilder ;:D 

Vikt - 0,5 kg sedan inskrivningen... såg bristningarna nu med, de är ifrån förra graviditeten fick dem dock under förlossningen.

såååå lycklig!
  • skalbagge

Magen vecka 36Hjärta 
    + 13 kg!!!!
    Har läst att vikten brukar stanna av vecka 36 och det är min förhoppning att det stämmerSkrattande
  • FrökenLM

Mitt bidrag i vecka 32 (31+4)... Det är först när man ser bilder såhär som jag förstår varför det börjar bli lite tungt att knyta skorna!Solig
  • jakeline
    Habbi skrev 2011-03-28 12:14:08 följande:
    Här kommer en liten magbild vecka 31+5.
    Ska på glukosbelastning imorgon också, någon som varit på sånt förut? Hur var det isf?

jag gjorde en förra graviditeten. Jag tyckte inte det var så farligt som alla sa... lite långtråkigt att sitta och vänta kanske, men jag hade en bok med mig... :P Tog även med koncentrerad citron iaf det skulle smaka apa, men behövde inte använda den. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Habbi
    jakeline skrev 2011-03-28 12:20:13 följande:
    jag gjorde en förra graviditeten. Jag tyckte inte det var så farligt som alla sa... lite långtråkigt att sitta och vänta kanske, men jag hade en bok med mig... :P Tog även med koncentrerad citron iaf det skulle smaka apa, men behövde inte använda den. 
    Okej.. jo jag kan tänka mig att de blir långtråkigt. Man får ju inte ens vara uppe och gå runt på sjukhuset. Annars hade det ju nästan varit roligt, jag tycker de är kul att gå runt på sjukhuset. Hehe.
    Oroar mig för att jag inte får äta frukost, jag får verkligen pyton om jag inte får i mig frukost på morgonen Obestämd
  • Maruid
    Habbi skrev 2011-03-28 12:14:08 följande:
    Ska på glukosbelastning imorgon också, någon som varit på sånt förut? Hur var det isf?
    Smaken går att uthärda men ta med en bok eller något annat att pyssla med under tiden. Själv har jag gjort två i denna graviditeten och två i förra (diabetes i s
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011