Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11

Jag bjuder på en blek och osminkad jag i myskläder idag, är man ledig så är man :P. Och mitt fula blindtarmsärr syns på bilden också..
Sist jag la upp en bild var jag i vecka 32+2, idag är det 34+5 men jag tycker inte den har ändrats så mycket sen dess faktiskt. I måndags hos BM mätte hon mitt magmått till 34 cm.

67 kg..7 kg + alltså. Får se vad som händer med vikten nu de sista 5 veckorna innan det är dags. Jag gissar/hoppas på att jag kommer ligga strax över 70 kg på förlossningen, vilket jag såklart skulle vara helnöjd med.
amisej: Ja jag längtar efter att få snöra på mig löpardojjorna och ge mig ut i spåret och springa igen. Men det får nog vänta till juli-augusti nån gång tror jag. Det är ju inte bra att köra på för hårt precis efter en graviditet och förlossning. Jag vill gärna kunna slappna av och komma in i amningen och mammarollen ordentligt. Plus att magmusklerna och bäckenet måste få tid på sig att läka och bli som vanligt igen och det tar lite tid. Men det kommer bli MYCKET barnvagnspromenader i sommar kan jag lova :) Här i kumla där jag bor har de precis färdigbyggt en stor härlig sjöpark med många mysiga promenadstråk, så där kommer jag hänga en del :)
Och det där med bristningar och lös hud håller jag med om. Men det är ju något man verkligen inte kan styra över. Man har ju hört tjejer som berättat att de minsann gått hela graviditeten utan en enda bristning bara för att få ett helt gäng under förlossningen och tiden därefter. Det är då själva f*n att man aldrig kan få slappna av. Hehe. Men jag hoppas innerligt jag slipper det. Din mage ser ju så ren och fin ut så förhoppningsvis slipper du bristningar också.
30+4 :) 16 kilo plus..
16 kilon extra på mina 162cm, och det är massor med veckor kvar, haha =P !!
Jag lär ju få löpa på bandet tills skorna smälter!

Fattar inte varför inte bilderna håller samma storlek, sorry..
o ja är 163 cm lågn o gått ner -0,5 kg.... vet inte hur detta gick till i förra grav gick ja upp +17 men gick ner det direkt efter fl.
Har äntligen fått photoshop på min dator!
Därför fick det idag bli en bild på hur fin min mage hade varit utan massa bristningar och fula ärr! ;)