Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
fortsättning:
diabetes i släkten) så jag börjar bli härdad ; ) Dessutom skönt att ha det gjort och veta att värdena är bra.
När jag gjorde min glukosbelastning på barnmorskemottagningen skulle jag ta med en citron som dem häller i blandningen (halva citronen pressar dem i) och så hade min barnmorska bokat in min tid tidigt på morgonen just för att man ska komma fastande. Tyckte drycken smakade otroligt gott men sedan var jag så trött (var inte van då att gå upp så tidigt) så jag låg i soffan och halvsov den tiden man ska vänta :D Sedan hade jag med mig frukost i kylväska som jag satt och åt efter de tagit provet.

Jag har oxå gjort glukosbelastiningen 2 ggr i denna graviditet och tycker att drycken är god.. lite söt kanske men det e ju meningen.. sen har jag haft med datorn och surfat under tiden så tiden gick rätt fort. Första gången fick jag även lägga mig i ett litet rum där dom brukar ge akupunktur och sova lite det var jätteskönt. Sen hade jag med mig en smörgås som jag slängde i mig när detvar färdigt för jag var skithungrig!