• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • sarasessi
    skalbagge skrev 2011-04-26 18:48:33 följande:
    Vår prins ska oxå heta EdvinHjärta
    Oh, så ni vet att det är en pojke!? :) Edvin är så fint tycker jag. Vi vet inte vad det är men jag gissar på att det är en pojke.
  • Emmelié89
    Misswiren skrev 2011-04-26 15:43:13 följande:
    Vecka 39+1.

Inne i sista veckan och på söndag har jag BF. Fick en hinnsvepning idag och är öppen 2 cm.

Hoppas de hjälper!!

Håller tummar o tår på att du kommer igång!! Du var beräknad först i vår grupp väl?! Lycka till om du kommer igång!!:)
  • skalbagge
    sarasessi skrev 2011-04-26 19:08:41 följande:
    Oh, så ni vet att det är en pojke!? :) Edvin är så fint tycker jag. Vi vet inte vad det är men jag gissar på att det är en pojke.
    Ja vi ville veta, så vi fick veta på RUL i vecka 20 och sedan dess har han haft namnet EdvinGlad. Det är verkligen ett fint namn, låter som en snäll kille hihi.
  • Nostalgitripp

Jag är dålig på att fota magen och har gjort det kanske tre ggr sen innan jul men här har vi dagens bild. Det kanske inte syns jättemycket på bilden men magen har sjunkit jättemycket, förut stod den rakt ut som en boll.

Vecka 38 (37+4)
    .

• Milleman

Jag måste vara den enda som inte känner om magen sjunkit eller inte Tungan ute
    kan ni se omd en har det?

Jag vet att han fixerade sig i vecka 34.

Eller behöver man se mer av min kropp för att kunna avgöra?

• TeosMamma
    Milleman skrev 2011-04-27 10:02:34 följande:

Jag måste vara den enda som inte känner om magen sjunkit eller inte Tungan ute
    kan ni se omd en har det?

Jag vet att han fixerade sig i vecka 34.

Eller behöver man se mer av min kropp för att kunna avgöra?

jag tycker inte det ser ut som om den sjunkit så mycket, du ser det bäst strax under brösten, den börjar längre ned sedan, tack och lov SkrattandeNär den sjunker ned så får du mycket lättare att andas så du borde kunna känna det. 
  • mammaE2011

Vecka 38+0 !!
    Inga förvärkar eller något som tyder på att förlossningen är på G :( Vill inte gå över tiden :/
    Kan ökade flytningar vara ett tecken på att det är nära? ;D Kanske inte...
  • Nostalgitripp
    mammaE2011 skrev 2011-04-27 10:42:31 följande:

Vecka 38+0 !!
    Inga förvärkar eller något som tyder på att förlossningen är på G :( Vill inte gå över tiden :/
    Kan ökade flytningar vara ett tecken på att det är nära? ;D Kanske inte...
    Åh, vad söt din navel är ;D
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011