• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Baby Boo
    EvaChristina skrev 2011-04-24 21:38:53 följande:

Men åh, jag lyckas inte längre ladda upp en bild. Kan det ha att göra med att jag uppdaterat IE (har 9 nu)? Upload Failed får jag hela tiden.

Kan tyvärr inte hjälpa dig :(
  • LiiLo

v 38 :D

Nu börjar jag fundera lite på hinnsvepning...nån som gjort det eller hört om det? Jag undrar om det är svårt att få BM att göra det...Har haft foglossning nästan hela graviditeten och det blir bara värre o värre...
    Jag vet bara att det kan funka och då är det ju bra, men om det inte funkar så har man haft värkar i onödan typ.
    Förresten...hur härligt är det inte att vara gravid när det är varmare ute?! Slippa stora vinterjackan!!
    Ha en trevlig dag allihopa! :)
  • mammaE2011

Men åh, jag lyckas inte längre ladda upp en bild. Kan det ha att göra med att jag uppdaterat IE (har 9 nu)? Upload Failed får jag hela tiden.

Har du kollat så att din bild är sparad i formatet .jpeg ???
  • jakeline

Kolla så att bilden inte är för stor till att börja med, men har du laddat upp förut vet du ju vilke storlek som funkar, annars testa en annan webbläsare. Själv är jag allergisk mot IE och kör på Chrome eller Firefox. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • skalbagge

Går in i vecka 40 imorgon!!! Svullen som en flodhäst och känner mig grotesk!! Undrar om man kan få vätska i  rumpan oxå eller om jag helt enkelt lagt på mig tio av mina 15 kilo där haha.

LiiLo: Jag gjorde hinnsvepning i lördags igår gick min slempropp och i natt ha jag haft lite mer förvärkar än innan. Men inget mer har hänt ännu. Idag var jag hos läkaren igen och hon konstaterade att jag inte öppnat mig mer sen sist 1 cm och sen gjorde hon en svepning till. Hoppas på resultat nu.

• jakeline
    skalbagge skrev 2011-04-25 12:45:34 följande:

Går in i vecka 40 imorgon!!! Svullen som en flodhäst och känner mig grotesk!! Undrar om man kan få vätska i  rumpan oxå eller om jag helt enkelt lagt på mig tio av mina 15 kilo där haha.

tycker du ser väldigt smärt och smidig ut jag!  
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • sissi76

BF 16maj!  +20kg  :(   men snart är det över!!!!
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011