Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Men åh, jag lyckas inte längre ladda upp en bild. Kan det ha att göra med att jag uppdaterat IE (har 9 nu)? Upload Failed får jag hela tiden. ![]()
Vilka fina påskägg ni alla gjort! Om jag är gravid en annan påsk i framtiden ska jag absolut göra detsamma 
Vecka 36, 35+0

Men åh, jag lyckas inte längre ladda upp en bild. Kan det ha att göra med att jag uppdaterat IE (har 9 nu)? Upload Failed får jag hela tiden. ![]()
vecka 36 bild tagen

Går in i vecka 40 imorgon!!! Svullen som en flodhäst och känner mig grotesk!! Undrar om man kan få vätska i rumpan oxå eller om jag helt enkelt lagt på mig tio av mina 15 kilo där haha.
LiiLo: Jag gjorde hinnsvepning i lördags igår gick min slempropp och i natt ha jag haft lite mer förvärkar än innan. Men inget mer har hänt ännu. Idag var jag hos läkaren igen och hon konstaterade att jag inte öppnat mig mer sen sist 1 cm och sen gjorde hon en svepning till. Hoppas på resultat nu.
Går in i vecka 40 imorgon!!! Svullen som en flodhäst och känner mig grotesk!! Undrar om man kan få vätska i rumpan oxå eller om jag helt enkelt lagt på mig tio av mina 15 kilo där haha.