• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Nostalgitripp
    Tyvärr inga värkar ännu så det blir nog en valborgsbebis. :) Upptäckte dock när jag skulle stänga jackan att magen blivit MYCKET mindre när vattnet gått, jag läcker fortfarande som ett såll när jag rör mig. Hur mycket vatten är det egentligen? Haha!

Här är jämförelsebilder, sista bilden är fotad i mörkret så den är tyvärr hemskt suddig men det syns ändå hur mycket magen har krympt. :) Den ser nästan högre ut också men det är nog kanske bara hur jag står? :)

• qouix
    Nostalgitripp skrev 2011-04-29 18:12:53 följande:
    Facebookspåkulan tycktes ha rätt, om i inte snabbar på och föder NU så blir jag först i tråden. :) Vattnet gick vid 14,30 men inga jättevärkar änu, bara små. Om jag inte fått riktiga värkar så sätts jag igång imorgon på morgonen så om jag inte får en jättelång förlossning så blir det en aprilbebis för min del. :)
    Oj va häftigt!! Skrattande Gud vad avis man blir, vill också nuu! 
    Föresten hur gick vattnet om man får fråga, var det niagrafallet eller kom de lite då o då?

Lycka till med födandet nu då!  
  • Nostalgitripp
    qouix skrev 2011-04-29 21:14:25 följande:
    Oj va häftigt!! Skrattande Gud vad avis man blir, vill också nuu! 
    Föresten hur gick vattnet om man får fråga, var det niagrafallet eller kom de lite då o då?

Lycka till med födandet nu då!  
    Jag har gått och småläckt (typ fuktigt i trosorna då och då bara) i ca två veckor, igår var jag in på förlossningen men de kunde inte konstatera någon vattenavgång så jag antog att det kanske var väldigt vattniga flytningar eller något.

Idag har det blivit blött i trosorna flera gånger och jag gick och bytte både byxor och trosor strax innan sambon kom hem, sen blev jag blöt igen. Kändes som när man var liten och inte kunde hålla tätt påväg hem från lekparken. Haha! Bytte igen och sen började det rinna direkt jag rörde mig, men aldrig så det forsade utan mer som.... ja som närman kissade på sig liiitegrann som liten. :P Har runnit hela dagen men nu rinner det mest bara när jag rör mig så vattnet börjar väl ta slut. :P haha
  • Lantbon

Hej alla! Igår fm föddes Emma hemma på soffan med segerhuvan på
    Allt gick bra, ambulansen hann precis. 3550g 49,5cm på bf-5!

• jakeline
    Lantbon skrev 2011-04-30 07:55:02 följande:
    nämen grattis!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • LiiLo
    Grattis!! Va kul att se att det e på G för en del här :) Önskar jag var en av er just nu (Bf 15 maj) :P
  • mammaE2011
    Oj! "Hur gick det till"? Grattis :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011