• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mammaE2011
    She and Him skrev 2011-04-22 19:57:06 följande:
    Do it! Skrattande
    Får se. Kanske hittar lite påskfärger till ansikte/kropp på ICA imorgon bland allt påsk-krimskrams :p
  • EvaChristina
    She and Him skrev 2011-04-22 19:52:02 följande:
    Jag och min syster har målat magen som ett påskägg!
    Det var väldigt roligt och om ni har lite vattenfärg hemma så tycker jag att ni kan göra det i helgen! Det är hur härligt som helst! Glad

Skitfint ju!
    Bra idé
  • qouix

Vecka 39 idag! eller ja... 38+0 är det ju egentligen..Tungan ute
    Men bara 13 dagar till BF och jag längtar verkligen efter att få föda ut den lille bebisen nu!
    Magen har sjunkit en hel del sedan förra besöket hos bm då bebisen inte var fixerad ännu,
    har nästa besök där på 38+6 men hoppas verkligen att jag inte hinner det..

Går bara å väntar på att vattnet ska gå eller att värkarna ska starta men inget verkar vilja hända ännu..
    Men, bebisen kommer väl när det kommer.... mamma gick över 10 dagar med både mig och min bror och där är väl lite ärftligt det där va?

I varje fall...här kommer veckans magbild..! (förhoppningsvis den sista innan bebisen kommer ut!)

• tovediana
    She and Him skrev 2011-04-22 19:52:02 följande:
    Jag och min syster har målat magen som ett påskägg!
    Det var väldigt roligt och om ni har lite vattenfärg hemma så tycker jag att ni kan göra det i helgen! Det är hur härligt som helst! Glad

åååååååå jag vill också Skrattande
    är det bara att måla me vanlig vattenfärg direkt på magen? :)
  • jakeline

Det blev inget påskägg av magen... :P men lite fotograferande med lånad systemkamera och lite redigerande i bildprogram iaf... :P 

v 36+0

lite svårt att se med solen som ligger på, men iaf... :P 

~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Naddi

Vecka 36+6 då..tiden springer verkligen iväg. Tror knappt jag fattat att jag är gravid ...
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011