• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mammaE2011
    Nostalgitripp skrev 2011-04-27 10:45:22 följande:
    Åh, vad söt din navel är ;D
    haha. lilla pyramiden ;D
  • Milleman
    TeosMamma skrev 2011-04-27 10:37:34 följande:
    jag tycker inte det ser ut som om den sjunkit så mycket, du ser det bäst strax under brösten, den börjar längre ned sedan, tack och lov SkrattandeNär den sjunker ned så får du mycket lättare att andas så du borde kunna känna det. 
    jag har inte upplevt jättestora problem att andas nångång. men trots det är det helt klart enklare att andas nu än för några veckor sen. så den har väl sänkt sig så mycket att det gjort gott inne i kroppen men inte syns utanpå Tungan ute
  • LiiLo

v 38 (37+3) Usch nu ligger han så långt ner att jag inte kan se naveln uppifrån! :P
  • Hiavatha
    Milleman skrev 2011-04-27 10:02:34 följande:

Jag måste vara den enda som inte känner om magen sjunkit eller inte Tungan ute
    kan ni se omd en har det?

Jag vet att han fixerade sig i vecka 34.

Eller behöver man se mer av min kropp för att kunna avgöra?

Du har ganska lik min, och jag tycker nog allt det ser ut som den sjunkit lite på sista bilden. Jag granskar min mage ganska ordentligt Skrattande och själv tycker jag man kan se liiite skillnad.
    Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Tudor 05

Här är min lilla mage.... v.36+några dagar.

Har fått höra hela tiden att jag har en sån liten mage, och när jag tog den här bilden så tänkte jag själv första gången att "ja det har jag nog"....
    Men tungt känns det ändå.... så det är skönt att lillgrodan snart kommer ut.

Andra barnet, beräknat 24 maj.

• sissi76
    Tudor 05 skrev 2011-04-28 18:54:52 följande:

Har fått höra hela tiden att jag har en sån liten mage, och när jag tog den här bilden så tänkte jag själv första gången att "ja det har jag nog"....

wow den var verkligen liten! Men så fin!!!!  :)
  • sissi76
    Friida11 skrev 2011-04-28 20:07:29 följande:
    Här kommer en fin bild som min syster tagit :) Från förra veckan 35+någonting..

wow vilken proffs bild! Och verkligen söt mage!
  • Baby Boo

Jättefin liten mage! Ser ju så icke otymplig ut, men å andra sidan så betyder det ju säkert mer tryck mot inre organ, så jag förstår om det känns tungt trots den lilla grodkulan :)
  • Lucia1987

ohh så mysig mage du hade Glad

Jag har kikat in här sen ni började tråden och följt er utveckling av era fina magar, Gud så häftigt att det snart är dags för vissa av er som är så nära.

Själv har jag BF 6 Juni men hänger i en Juni Magtråd istället.

Men jätte fina magar har ni alla ska ni vet Flört 
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011