• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Nostalgitripp

Jag har sagt hela vintern att jag TÄNKER föda barn den 29 April (bf enl sm var 28 april) trots att jag inte har BF förrän 13 Maj och facebooks spåkula tycks hålla med mig. ;) Så håll tummarna för att jag får föda idag, dock så känns magen lugn och snäll. Attans! :) Haha

• jakeline
    Nostalgitripp skrev 2011-04-29 08:08:35 följande:
    Jag har sagt hela vintern att jag TÄNKER föda barn den 29 April (bf enl sm var 28 april) trots att jag inte har BF förrän 13 Maj och facebooks spåkula tycks hålla med mig. ;) Så håll tummarna för att jag får föda idag, dock så känns magen lugn och snäll. Attans! :) Haha

Hoppas!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • EvaChristina

Vecka 39 (38+3)  Gravid

Blev lite chockad efter vår lilla fotosession här igår kväll. ALLT på mig har verkligen blivit större! Folk frågar var dessa 18 kg plus har satt sig, men det säger jag att det är INTE svårt att se utan kläder. Jaja, sen ska de bort, så är det bara

• Baby Boo
    Nostalgitripp skrev 2011-04-29 08:08:35 följande:

Då håller vi tummarna :D
  • sarasessi

Nu börjar det närma sig för oss alla. Gick precis tillbaka till början av tråden. Så roligt att se skillnaden på allas magar :) Idag går jag på ledighet med 16 dagar kvar till bf <3 Trevlig helg allesammans!

• Tudor 05
    Lucia1987 skrev 2011-04-29 07:32:11 följande:
    ohh så mysig mage du hade Glad

Jag har kikat in här sen ni började tråden och följt er utveckling av era fina magar, Gud så häftigt att det snart är dags för vissa av er som är så nära.

Själv har jag BF 6 Juni men hänger i en Juni Magtråd istället.

Men jätte fina magar har ni alla ska ni vet Flört 
    tack :)
  • qouix

Jahopp, då va man i vecka 40 nu då!!  
    6 dagar kvar till BF och inga känningar än så länge! Obestämd
    Men hoppas verkligen att det kommer snart, vill träffa den lilla bebisen nu!
    Var hos bm igår och fortfarande hade bebisen inte fixerat sig men låg iaf långt ner med huvudet och hade starka fina hjärtljud. Hon sa att går vattnet nu så måste vi åka in eftersom bebis inte är fixerad...men jag glömde fråga varför, är det om ifall att bebisen har vänt sig till säte då eller?

Hoppas iaf verkligen att det kommer igång snart...varför inte redan ikväll? Tungan ute

• hellish89
    qouix skrev 2011-04-29 16:16:06 följande:
    Jahopp, då va man i vecka 40 nu då!!  
    6 dagar kvar till BF och inga känningar än så länge! Obestämd
    Men hoppas verkligen att det kommer snart, vill träffa den lilla bebisen nu!
    Var hos bm igår och fortfarande hade bebisen inte fixerat sig men låg iaf långt ner med huvudet och hade starka fina hjärtljud. Hon sa att går vattnet nu så måste vi åka in eftersom bebis inte är fixerad...men jag glömde fråga varför, är det om ifall att bebisen har vänt sig till säte då eller?

Hoppas iaf verkligen att det kommer igång snart...varför inte redan ikväll? Tungan ute

Så sa min BM med om att åka in om vattnet gick, min lille är inte heller fixerad! 
    Tror det finns en risk att de kan få navelsträngen runt halsen om de inte är fixerade, men jag vet faktiskt inte!
    Så får du nått bra svar får du gärna dela med dig :)  
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011