Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Jag har sagt hela vintern att jag TÄNKER föda barn den 29 April (bf enl sm var 28 april) trots att jag inte har BF förrän 13 Maj och facebooks spåkula tycks hålla med mig. ;) Så håll tummarna för att jag får föda idag, dock så känns magen lugn och snäll. Attans! :) Haha

Vecka 40!!! 

Vecka 39 (38+3) 
Blev lite chockad efter vår lilla fotosession här igår kväll. ALLT på mig har verkligen blivit större! Folk frågar var dessa 18 kg plus har satt sig, men det säger jag att det är INTE svårt att se utan kläder. Jaja, sen ska de bort, så är det bara

Bild tagen idag vecka 37+1 :) <3

Nu börjar det närma sig för oss alla. Gick precis tillbaka till början av tråden. Så roligt att se skillnaden på allas magar :) Idag går jag på ledighet med 16 dagar kvar till bf <3 Trevlig helg allesammans!

Jahopp, då va man i vecka 40 nu då!!
6 dagar kvar till BF och inga känningar än så länge! 
Men hoppas verkligen att det kommer snart, vill träffa den lilla bebisen nu!
Var hos bm igår och fortfarande hade bebisen inte fixerat sig men låg iaf långt ner med huvudet och hade starka fina hjärtljud. Hon sa att går vattnet nu så måste vi åka in eftersom bebis inte är fixerad...men jag glömde fråga varför, är det om ifall att bebisen har vänt sig till säte då eller?
Hoppas iaf verkligen att det kommer igång snart...varför inte redan ikväll?