• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Lucia1987
    Nostalgitripp skrev 2011-05-02 14:17:42 följande:
    Fast nu läckte jag ju inte, det rann ju konstant.

Jag blev igångsatt på valborg och fick en liten Wilbur på 3235g och 52cm, 13 dagar före BF. :)
    Grattis =)
  • Maruid
    Nostalgitripp skrev 2011-05-02 14:17:42 följande:
    Fast nu läckte jag ju inte, det rann ju konstant.

Jag blev igångsatt på valborg och fick en liten Wilbur på 3235g och 52cm, 13 dagar före BF. :)
    Skönt att han tog förnuftet till fånga och kom ut så du slapp gå där och plaska ; )
    Stort grattis!
  • Maruid
    Tiiinaa skrev 2011-05-02 14:55:17 följande:
    Hej alla i bildtråden!!! Nu har jag ingen mage att visa upp men jag har något ännu bättre. En liten Julian som idag är 6 dagar gammal!!! Han chillar i vagnen!!

Åh, så fin han är!
  • peach85

Supergrattis till bebisar som kommit!!
    Hoppas tiden går fort för oss andra nu så vi också får gosa med våra små troll snart!
    Här har man gått in i v.39 och hoppas hoppas man slipper gå över tiden! Gärna några dar tidigare =0)

• Hiavatha

Ja, nu på söndag hade ju passat bra för lill-killen att komma ut, för här i Finland där jag bor är det Mors Dag redan den 8e maj i år Skrattande 

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Hiavatha

BF den 11e kan jag ju säga, så sisådär tre dagar för BF kan ju funka Drömmer

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Topcom
    Tiiinaa skrev 2011-05-02 14:55:17 följande:
    Hej alla i bildtråden!!! Nu har jag ingen mage att visa upp men jag har något ännu bättre. En liten Julian som idag är 6 dagar gammal!!! Han chillar i vagnen!!

åh vad vacker han är:D
  • JamJam
    amg skrev 2011-05-02 10:04:19 följande:
    Jamjam: tack så mycket. :)
    Jag gick till Apoteket o frågade efter gipsbindor o köpte med två 6pack hem (dock räckte det med ett men kommer använda de andra för att snygga till kanterna lite o så).
    Klipp alla rullarna i remsor ca 40cm bitar o be maken/sambon att gipsa magen medans du står i duschen för de blir grymt kladdigt.

Och glöm inte VASSELIN på hela magen!!!
    Lovar att det gör sjukt ont om man inte har nåt på magen.

Lycka till.
    tack så mycket för tipset, det är ju bara ett MÅSTE!! va mysigt ska springa ner till Apoteket imorgon o fixa gipsbindor o kladda på Tyst

Får se om ja vågar lägga ut ngn bild sedan på restultatet Tungan ute
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011