• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Neith

Kanske inte bästa bilden. Men en av de få bilder jag faktiskt tagit under graviditeten
    36+1 idag. Det närmar sig med stormsteg! Så fina bebisar många av er har fått Hjärta

• Caroline
    Tiiinaa skrev 2011-05-02 14:55:17 följande:
    Hej alla i bildtråden!!! Nu har jag ingen mage att visa upp men jag har något ännu bättre. En liten Julian som idag är 6 dagar gammal!!! Han chillar i vagnen!!

Sikken liten guldklimp!!!
    Lika bra att vara som man är när man ändå inte är som man ska...
  • Topcom
    Nostalgitripp skrev 2011-05-02 21:05:53 följande:
    Och här har vi Wilbur! :)

Men åh, vill ha bebis nu! :*)
  • Maruid
    Nostalgitripp skrev 2011-05-02 21:05:53 följande:
    Och här har vi Wilbur! :)

Vilken sötnos!
  • amg
    JamJam skrev 2011-05-02 19:00:53 följande:
    tack så mycket för tipset, det är ju bara ett MÅSTE!! va mysigt ska springa ner till Apoteket imorgon o fixa gipsbindor o kladda på Tyst

Får se om ja vågar lägga ut ngn bild sedan på restultatet Tungan ute
    Ja passa på innan bebis kommer.
    Vi skulle göra gipsmage på min syster i v36+0 men två dagar innan gick vattnet så hon fick ingen mage,
    men dock tror jag den lilla tjejen var bättre.

Lägg gärna upp bild sen, alltid kul att se fler gips magar.
    Alva 060811 <3 Tvåan 110528
  • Hiavatha

Grattis alla nya mammor! Här kommer ju bebisarna på löpande band, hi hi
    Men jag går mot trenden och fortsätter med endast magbild än så länge. Jämförde magen från idag - v 38+6 med magen från v 36+6, den har sjunkit ner lite Skrattande Igår kände jag SD i nedre delen av magen för andra gången, första var i påskhelgen, då sjönk bebben nog ner en bit och nu har han som sagt sjunkit ytterligare. Så det känns verkligen som att det närmar sig! Men även om alla era bebisar är otroligt söta, så känns det inte som någon brådska för min del, jag tycker det är så mysigt med magen och det lilla livet i den som rör sig mer än någonsin. Hjärta Han får komma ut när han är redo helt enkelt, BF 11 maj, så fortfarande en vecka kvar dit. 

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • FruMadde4barnTätt

Grattis till alla bebisar! och vilka jättesöta bilder!{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011