Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Sissi 76
grattis , så jättesöt!
LillLo: Ja, din bulle är ju färdigbakad så om det erbjuds extra skjuts så varför inte? Jag själv har testat lite fusk tidigare eftersom mitt vatten gick men värkarbetet inte kom igång. Det tog ett tag men bebisen kom ju ut. Om det gjorde ondare eller var värre än det kunde ha varit vet jag inte. Det var rätt drygt men å andra sidan var jag nästan två veckor över tiden så jag hade blivit igångsatt oavsett någon dag efter om vattnet inte hade gått också. Denna gången hoppas jag dock att kroppen ska fixa det själv mest för att jag vill uppleva hur det är.
Hoppas i alla fall att de kan få ut din liten så att du slipper gå och ha ont.
Angi07: Ewww, så söt han är. Jag hade inte fått mer gjort än att ligga där brevid och titta på honom hela dagarna.
Jag har också känt av en massa tecken, men inget som hänt än.
Är helt slut om dagarna, sover 2 timmar i taget om nätterna, så fort jag ska vända mig så vaknar jag pga stenhård mage o ont i höfterna, som tur är jag hemma hela dagarna o kan sova ett par timmar.
De sista 5 dygnen har jag haft en ryggvärk och sammandragningar som heter duga, kan knappt gå då bebis trycker neråt...Jag hoppas, hoppas det är på gång. Har bf 15 maj men ska till spec.mvc den 9:e för bedömmning av igångsättning, så snart så :P

Ja jisses, man roar sig lätt
V 36+3 idag. Varit hos BM och lilleman i magen är nästan helt fixerad nu.
Dags att återgå till virkningen av mormorsfilten. Tokenkelt är det, och det känns som att jag länsar affärerna på garn 

Grattis Sissi76!! vad söt
hehe ja sitta och leka med bilder är ett bra tidsfördriv så här i slutet :P

hehe ja sitta och leka med bilder är ett bra tidsfördriv så här i slutet :P
Jästa skit! Fick Falskalarm idag! Slemproppen gick igår och i morse rann det någon vattenlikt i trosorna.. Men var inne på koll nu och tydligen var det inte fostervatten utan den bm på förlossningen trodde det var fortsättningen på slemproppen som kom ut... Men så jädra flytande kan den väl inte va.. Det var precis som vatten idag och det som kom ut igår var ju en tjock slempropp...
Sambon o jag kunde inte ha blitt mer besvikna... Ååh... Har ju BF i morgon så trodde verkligen att det var på G... :(