• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • LiiLo

v 39 (38+2) BF 15 maj.
    SF mått: 35.5.
    Min vikt 71,5 (+18,5kg)

Fick en tid för ev igångsättning 9 maj...Är det så som många säger att det gör mycket ondare att föda om man blivit igångsatt? Eller är det värkarbetet som blir värre?

• Maruid
    LiiLo skrev 2011-05-03 12:20:47 följande:

v 39 (38+2) BF 15 maj.
    SF mått: 35.5.
    Min vikt 71,5 (+18,5kg)

Fick en tid för ev igångsättning 9 maj...Är det så som många säger att det gör mycket ondare att föda om man blivit igångsatt? Eller är det värkarbetet som blir värre? 

Vilken fin mage du har! Får man fråga varför man funderar på att sätta igång dig redan innan BF?
  • LiiLo
    Maruid skrev 2011-05-03 12:33:46 följande:
    Vilken fin mage du har! Får man fråga varför man funderar på att sätta igång dig redan innan BF?
    Tack :) Jag har haft så ont i magen o ryggen, massa sammandragningar o förvärkar och jobbig foglossning.
    Tror det blir en undersökning först för att se hur det står till sen får jag väl veta om det blir igångsättning. Ingen aning om hur det funkar hehe
  • LiiLo
    JamJam skrev 2011-05-03 14:55:40 följande:
    37+6 idag - längtar sååå mycket!

Katten ville också vara med i profil  Tungan ute
    Fin mage...o gullig katt hehe :)
  • Hiavatha
    Angi07 skrev 2011-05-03 15:22:24 följande:
    Här kommer en bild på lillen, tre dagar gammal!

Så otroligt gullig! Solig
    Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Maruid

LillLo: Ja, din bulle är ju färdigbakad så om det erbjuds extra skjuts så varför inte? Jag själv har testat lite fusk tidigare eftersom mitt vatten gick men värkarbetet inte kom igång. Det tog ett tag men bebisen kom ju ut. Om det gjorde ondare eller var värre än det kunde ha varit vet jag inte. Det var rätt drygt men å andra sidan var jag nästan två veckor över tiden så jag hade blivit igångsatt oavsett någon dag efter om vattnet inte hade gått också. Denna gången hoppas jag dock att kroppen ska fixa det själv mest för att jag vill uppleva hur det är.

Hoppas i alla fall att de kan få ut din liten så att du slipper gå och ha ont.

Angi07: Ewww, så söt han är. Jag hade inte fått mer gjort än att ligga där brevid och titta på honom hela dagarna.

• FruMadde4barnTätt

Angi 07
    åh så gullig han är!Skrattande

• Glad och nyttig

Fantastisk fin pojk Angi07!
    GRATTIS till er alla som fått så fina bebisar!
    BF 29 maj här och inga känningar ännu...

Hur många är vi kvar i tråden?
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011