Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
GRATTIS till alla er som redan fått era små underverk! Så härligt att läsa om alla bebisar som kommer en efter en.
Har varit utan internet i över en vecka nu, men jag har följt er via iphonen.
Idag går vi in i vecka 38, så idag har jag gått 37 fulla veckor. Känns skönt.. MEN jag kan inte lägga in bild här, de blir bara "upload failed". Ni får gå in på min blogg om ni vill se min mage :-P

NU fick jag till det med bild..
Dagens bild till vänster. Tänkte höra om ni ser någon skillnad? Tycker ni magen har sjunkit? för jag har verkligen skitsvårt att se om de är någon skillnad. När ska den sjunka liksom? Jag har rätt så mycket plats åt lungorna och revbenen, därför jag undrar.. men jag SER ju ingen skillnad tror jag. :-P

I Måndags var vi hos BM igen, gick bra denna gång också. Bebis är nästan fixerad nu, men eftersom jag är omföderska så behöver ju inte bebis fixera sig alls förrän det är dags ... tydligen!
SF-måttet var nu 33cm och hade vuxit 3cm på bara någon vecka!!
Så det är ju kul! ![]()

Tycker magen sjunkit ... men jag vet inte.
BF 15 Maj så det är ett tag kvar ändå.

Grattis till alla fina pojkar. Vi får hoppas att det kommer ut lite tjejer snart också. ;)
Habbi, har du känt förändring på livmodern först?
Jag har känt mig väldigt spänd och stram mellan brösten (och strax nedanför) när jag lutat mig lite framåt sittandes för ca en vecka sedan. Jag har nästan fått sitta med rak rygg hela tiden. Det skulle du kunna prova. Stramar det så har den nog inte börjat sjunka riktigt ännu. Nu kan jag böja mig framåt sittandes utan att det stramar. Vilket tyder på att livmodern sjunkit tillbaka. Och jag antar att magen börjat sjunka också då det känns så.
Jag kan böja mig mkt mer framåt än tidigare. Kan du känna skillnad? :)
På din bild ser jag inte så stor skillnad, men det är ju supersvårt att avgöra!
Man vill gärna att allt ska gå så fort som möjligt, snacka om väntans tider!!! :S
(Är själv 36 fulla veckor och två dgr gången, inne i vecka 37 nu.)
Kram!!