Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Jag är kvar men hoppas så att det har börjat dra igång... kroppen har betett sig konstigt idag, så här kan jag inte ha det i flera veckor till... BF på söndag men jag har från början trott att bebisen kommer 5 maj. så kanske kanske 
är omåttligt trött, sover hela nätterna (ja förutom kisspauserna då
) sen somnar jag på både förmiddag och eftermiddag igen... ont i rygg och "mensvärk". kan idag inte gå upprätt pga tryck neråt...
men hur ska jag som förstföderska veta om det är på g? 

Nej, instämmer! Det är supersvårt att veta vad som är "normal" förberedelse och vad som är en riktig VÄRK. Har läst så mkt om att vissa inte känner av förvärkar och får så mkt känningar innan det är dags och vissa får många tydliga signaler. Slemproppen ska gå, har inte sett ngn sådan mer än att jag har rikliga flytningar som nu stannat av. Och flytningar kan vara tecken på att slemproppen tittar ut "i bitar". Molande värk i mage och rygg som vid mensvärk, jo det har jag från och till. Jag har också som du beskriver varit tröttare de senaste dagarna. Magen har sänkts rejält bara senaste dagarna.
Ska till barnmorskan på torsdag, får se vad hon säger.
Dock trycket nedåt som du beskriver har jag inte alls känt av ännu.
Vi får hoppas att du kommer igång på riktigt. Lyssna på kroppens signaler, den vet säkert när det är dags.
Jag ska ju ha 26dgr kvar, så det är en lååång väntan. Men jag hejjar på dig så länge tjej88!!
Instämmer med föregående talare! :) Ni som fött får påbörja knipövningarna så kommer vi andra ikapp sen!
Togs fina bilder på mig igår av en fotograf som tränar, inväntar bilderna med iver, sen kan jag lägga upp några fler här.
Håller tummarna för alla underbara "på G isar"!
Har ett tag kvar här!! *fniss*

På begäran så har jag startat en ny tråd (den gamla blev förstörd) för oss som fått barn där vi kan lägga ut bebisbilder om vi vill samt prata om våra små hjärtan. :) Här är länken: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m58721343.html
Nu är det bara 16 dygn tills vi åker till sjukhuset för att plocka ut lillskrutten. ![]()

) sen somnar jag på både förmiddag och eftermiddag igen... ont i rygg och "mensvärk". kan idag inte gå upprätt pga tryck neråt...
och att gå har aldrig varit svårare haha
och att gå har aldrig varit svårare haha
kan det inte bara sätta igång nu? bebis innan helgen skulle ju vara kanon!