Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej :) Har nu fått mina första bristningar vid sidan om magen men det gör inte så mycket och det är ju dessutom inte så mycket att göra åt. Smörjer iaf magen varje dag. Är sååååå otålig nu!! 11 dagar till bf :)
v. 39 (38+2)

den börjar buffa o knuffa där inne så fort jag lyssnade på en speciell låt hemma, så jag tänkte att den skulle få lyssna på den "lite närmare" och den knuffar och buffar ännu mera då. (OBS! Har verkligen inte på högt när jag har de så, utan väldigt lågt =))
den börjar buffa o knuffa där inne så fort jag lyssnade på en speciell låt hemma, så jag tänkte att den skulle få lyssna på den "lite närmare" och den knuffar och buffar ännu mera då. (OBS! Har verkligen inte på högt när jag har de så, utan väldigt lågt =))

den börjar buffa o knuffa där inne så fort jag lyssnade på en speciell låt hemma, så jag tänkte att den skulle få lyssna på den "lite närmare" och den knuffar och buffar ännu mera då. (OBS! Har verkligen inte på högt när jag har de så, utan väldigt lågt =))Har vaknat flera gånger inatt av att jag haft en jävla tryck neråt så jag knappt kunnat vända mej, hoppas att det kan börja snart, va hos BM igår och nu ligger h*n fixerad och är klar så nu får h*n gärna komma så vi kan lyssna på musik på riktigt och kramas o pussas o mysa 

Idag går vi in i vecka 39 :) KOM NU BEBIS! <3