• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline
    käärlek skrev 2011-05-14 12:33:23 följande:
    Vad nyfiken jag blir när det är så stillsamt i tråden ... ligger alla och föder barn eller?
    I wish... :P Magbild kommer under dagen
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • QueenEM
    BF 23 maj, blev igångsättning i vecka 36+5, på grund av havandeskapsförgiftning.. Så den 30 april kom det en underbar liten tjej, Elvira. Lägger ut en liten bild på tösen här eftersom jag hängt i den här tråden i väldigt många veckor.

3470g & 51 cm lång. Undra hur stor hon hade vart om jag fått tills den 23 maj ;)

Sista magbilden innan min april unge kom ut!
  • Glad och nyttig

Så söööt, QueenEM! Grattis!!  {#emotions_dlg.flower}

• Fingal80

v 40+0 och sf mått 34 (är nu i v40+6 och klättrar snart på väggarna, väntan är så jobbig) Kommer bli igångsatt senast v 42+1 om inget händer, hoppas verkligen inte att jag behöver gå så länge!

• amisej

Mammorna där ute behöver eran hjälp.
    Jag e så osäker på min kropp.
    Jag kan inte ligga på rygg för det ilar i ryggen/svanken på mig, har sd och lite värk var 3 min. Värken vill jag beskriva som att magen blir sten hård, det ilar till i slidan och gör ont men har inte sååååå ont att jag gråter eller viker på mig utav smärta.

Är detta förvärk el e det riktiga värk??? Har höllt på så här i nästan 2 timmar

• jakeline
    QueenEM skrev 2011-05-14 17:10:38 följande:
    BF 23 maj, blev igångsättning i vecka 36+5, på grund av havandeskapsförgiftning.. Så den 30 april kom det en underbar liten tjej, Elvira. Lägger ut en liten bild på tösen här eftersom jag hängt i den här tråden i väldigt många veckor.

3470g & 51 cm lång. Undra hur stor hon hade vart om jag fått tills den 23 maj ;)

Sista magbilden innan min april unge kom ut!
    grattis! sicken liten sötnos!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011