Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Leggins och tunika/klänning är annars en favorit, bekvämt och passar nogorulunda. 
haha....både rumpa o mage tar för mycket tyg! inte lätt
Men snart kan vi gå runt och ha sommarfina kläder på oss och knalla runt med barnvagnen!!

haha....både rumpa o mage tar för mycket tyg! inte lätt
Men snart kan vi gå runt och ha sommarfina kläder på oss och knalla runt med barnvagnen!!
NU vill jag ha bebis!!! Känns som om vi inte är så många kvar här nu?
Nästa vecka börjar jag gå på överburenhetskoller på sjukhuset... Trodde inte att jag skulle tiden ut först men nu känns det som om det ALDRIG kommer någon bebis!
Blir också avis på alla sötnosar som tittar ut hos alla andra 
Nu har jag Bf +3 nu tycker man ju att det börja vara dax =)
Vår Aylinn tittade äntligen ut i morse kl 8:02 bf+3 efter ca 12 h på förlossningen. skruttan väger 3360g och är 51 cm lång. Vi valde att åka hem redan idag. Är mycket piggare efter den här förlossningen än förra som slutade i snitt.
Men nog känns det att man inte sovit sen i går natt nu...

Här har vi exakt en vecka till bf som är den sista maj;) antar att de blir en liten juni pojk eftersom ja inte känner något alls:) men ja kan väl vänta lite då, men helst inte gå över 3 veckor som man kan få göra här!!:O undrar sååå mycket hur han kommer se ut, om man kommer tycka han är lik oss med en gång osv..:) grattis till dom små bebbarn!!