• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Elsa81
    Habbi skrev 2011-05-24 13:58:26 följande:
    Vad fin den var! :) Visst är de tråkigt att man bara kan ha på sig myskläder nu för tiden.. försökte få på mig mina gravid jeans för några dagar sen och dom sprack. Pojkvännen fick sig ett gott skratt iallafall. Och otroligt nog hände det precis när jag lyckats sluta grina efter en sån där gråtatack man kan få ibland som gravid. Haha. Tungan ute Leggins och tunika/klänning är annars en favorit, bekvämt och passar nogorulunda.
    Tack! Glad
    Mina grav.jeans är oxå för små! Känns inte så bra med tanke på att jag köpte för stora och var lite irriterad över det i början. Och nu är de tajta som fan och inte så sköna! Bläää. Leggings kan jag snart inte heller ha för alla linnen o tunikor jag har till börjar bli för kort Tungan ute haha....både rumpa o mage tar för mycket tyg! inte lätt Flört Men snart kan vi gå runt och ha sommarfina kläder på oss och knalla runt med barnvagnen!!Hjärta
  • Habbi
    Elsa81 skrev 2011-05-24 14:03:01 följande:
    Tack! Glad
    Mina grav.jeans är oxå för små! Känns inte så bra med tanke på att jag köpte för stora och var lite irriterad över det i början. Och nu är de tajta som fan och inte så sköna! Bläää. Leggings kan jag snart inte heller ha för alla linnen o tunikor jag har till börjar bli för kort Tungan ute haha....både rumpa o mage tar för mycket tyg! inte lätt Flört Men snart kan vi gå runt och ha sommarfina kläder på oss och knalla runt med barnvagnen!!Hjärta
    Mjo samma här, de börjar bli lite korta och rumpan är ju ungefär lika stor som själva magen. Haha.

Ja, så snart..
  • Caroline

NU vill jag ha bebis!!! Känns som om vi inte är så många kvar här nu?
    Nästa vecka börjar jag gå på överburenhetskoller på sjukhuset... Trodde inte att jag skulle tiden ut först men nu känns det som om det ALDRIG kommer någon bebis!
    Blir också avis på alla sötnosar som tittar ut hos alla andra Tungan ute

Lika bra att vara som man är när man ändå inte är som man ska...
  • jakeline

Vår Aylinn tittade äntligen ut i morse kl 8:02 bf+3 efter ca 12 h på förlossningen. skruttan väger 3360g och är 51 cm lång. Vi valde att åka hem redan idag. Är mycket piggare efter den här förlossningen än förra som slutade i snitt. Men nog känns det att man inte sovit sen i går natt nu... 

~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Maruid
    jakeline skrev 2011-05-24 17:41:03 följande:
    Vår Aylinn tittade äntligen ut i morse kl 8:02 bf+3 efter ca 12 h på förlossningen. skruttan väger 3360g och är 51 cm lång. Vi valde att åka hem redan idag. Är mycket piggare efter den här förlossningen än förra som slutade i snitt. Men nog känns det att man inte sovit sen i går natt nu... 

Åh, vilken sötnos! Jag misstänkte att det kanske blivit förlossning hos er eftersom du inte skrivit något i tråden under dagen.
  • 30maj

Här har vi exakt en vecka till bf som är den sista maj;) antar att de blir en liten juni pojk eftersom ja inte känner något alls:) men ja kan väl vänta lite då, men helst inte gå över 3 veckor som man kan få göra här!!:O undrar sååå mycket hur han kommer se ut, om man kommer tycka han är lik oss med en gång osv..:) grattis till dom små bebbarn!!

• Habbi
    jakeline skrev 2011-05-24 17:41:03 följande:

ÅH.. vad söt och vilken härlig bild. Ser ut som hon suger för livet på tummen. Skrattande
    Massa grattis {#emotions_dlg.flower}
  • jakeline
    Maruid skrev 2011-05-24 17:53:41 följande:
    Åh, vilken sötnos! Jag misstänkte att det kanske blivit förlossning hos er eftersom du inte skrivit något i tråden under dagen.
    ja vi åkte iväg lite hastigt och lustigt igårkväll när värkarna plötsligt kom var tredje minut och slemproppen gick. 
    Habbi skrev 2011-05-24 18:10:44 följande:
    ÅH.. vad söt och vilken härlig bild. Ser ut som hon suger för livet på tummen. Skrattande
    Massa grattis {#emotions_dlg.flower}
     jajjemän! Hon har övat! tar även bröstet jättebra så det är sååå skönt!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011