• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Emmelié89

Min lilla Devin, önskade mig  en liten med mycket hår o fick en trollunge med riktig kalufs:D
  • Maruid
    miinellaa och Emmelie89 - Vilka jättesöta bebisar ni fått! Grattis!
  • Habbi
    Emmelié89 skrev 2011-05-23 23:09:35 följande:

Min lilla Devin, önskade mig  en liten med mycket hår o fick en trollunge med riktig kalufs:D
    Oh, söt! Grattis.. {#emotions_dlg.flower}

NU VILL JAG HA UT MIN UNGE! Har ju bf idag.
  • Elsa81

Åh jag vill oxå!! Klarar snart inte av att titta in här och se alla sötnosar! Är så avis.....
    Men har 8 dagar kvar....suck

• Elsa81

V. 38+5  Fick åla i mig denna skjortklänning i helgen då det var dags för 30års fest! Var precis så knapparna gick igen haha Nu blir det mycket mysbrallor på för min del! Längtan blir större o större för varje dag som går!

• Habbi
    Elsa81 skrev 2011-05-24 13:51:23 följande:
    V. 38+5  Fick åla i mig denna skjortklänning i helgen då det var dags för 30års fest! Var precis så knapparna gick igen haha Nu blir det mycket mysbrallor på för min del! Längtan blir större o större för varje dag som går!

Vad fin den var! :) Visst är de tråkigt att man bara kan ha på sig myskläder nu för tiden.. försökte få på mig mina gravid jeans för några dagar sen och dom sprack. Pojkvännen fick sig ett gott skratt iallafall. Och otroligt nog hände det precis när jag lyckats sluta grina efter en sån där gråtatack man kan få ibland som gravid. Haha. Tungan ute Leggins och tunika/klänning är annars en favorit, bekvämt och passar nogorulunda.
  • bella11

ja är nog lyckligt lottad som nu höggravid har samma kläder som innan... har sommar kläder på mig ifrån förra sommaren.. då satt de tajt medans de nu sitterr löst... inte alls som man tänkt sig som höggravid kanske..

såååå lycklig!
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011