• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Caroline

Stort grattis jakeline!!! {#emotions_dlg.flower}
    Vilken sessa!

Lika bra att vara som man är när man ändå inte är som man ska...
  • Glad och nyttig

Naaah! Vill också ha! Lägger upp en magbild här så länge då... :P Nu har äntligen mina eftertraktade bilder anlänt!

Inte så stor magen, men den är väldigt tung iaf. Hon ligger nog långt bak som det känns...
  • peach85

Äntligen här!!! I måndas 23 maj 18.43 kom äntligen våran Noel ut. Exakt en vecka över tiden. 4500g och 54cm lång. Så underbart att äntligen få ha han i sin famn! Hjärta
  • Habbi
    peach85 skrev 2011-05-25 09:57:30 följande:

Äntligen här!!! I måndas 23 maj 18.43 kom äntligen våran Noel ut. Exakt en vecka över tiden. 4500g och 54cm lång. Så underbart att äntligen få ha han i sin famn! Hjärta
    Gratiis! Jätte fin liten pojke.
  • Maruid

Grattis till söta killen!
  • jakeline

grattis! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • Glad och nyttig

Grattis peach85!
    De är så små, dessa underbara liv! Baby
    Vill också mysa!! Tungan ute Snart snart.... BF på söndag

• Oktober84

Grattis till alla som fått sina små.
    Här hemma går vi bara och väntar, är på Bf+4 nu... suck! Om en person till ringer och frågar om inte bebis kommit än så stänger jag av mobilen!
    Men ska in på spec mödravården imorgon, får väl se vad de säger då, håll tummarna för att de tycker att det är dags att ta ut lilla plutten!

En annan sak då, herregud vad pojkar det föds i den här tråden, och igår fick min kompis en pojke och en annan kompis går bara och väntar på att hennes pojke ska titta ut.
    Är Maj 2011 en speciell pojkmånad eller har det bara slumpat sig så här i tråden? Spännande att se vad man själv får, vi vet juh inte, men som jag skrivit tidigare, alla tror att jag ska få en pojke för det ser tydligen ut så, vad snopna folk skulle bli om det kom ut en tjej?
    Jag skulle nog också bli förvånad, nu när alla säger att det är en kille så börjar jag juh nästan tro på det, men vi får väl se.

Grattis igen till alla er som fått era mirakel, och till er som fortfarande väntar får jag väl säga att den som väntar på något gott och allt det där tjafset som man får höra omkring sig!
    Håll en tumme för mig imorgon vid tio! 

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011