Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Nyduchad, nyrakad och redo för att föda.
Vad fattas??
Ju en massa värk och en bebis som vill UT men icke!!! Ohhhh
Hörrni har ni hört typ klick ljud från nedra delen av magen under eran graviditet?
Vet någon vad de kan vara för nått??
Inte hört själv, men många säger att det kan säga "klick" innan vattnet går!!!!!!!!!
Buddha är född!!
I måndags kom då äntligen vår son till världen! 56 cm lång och 5300 gram...
I söndags kände jag mig så ogravid så det inte var sant. Antagligen kroppens sätt att vila upp sig inför 19 timmar av förlossning. Mina värkar började kl 3 på natten och kom då med besked, omgående med 2 minuters mellanrum!
21.17 på kvällen är Milton född! Mer förlossningsberättelse kommer upp på bloggen! :)

LillaMamma88 och tjej88: Stort grattis till er!!! 
Nu är hon här, våran lilla Ebba född den 25/5 (bf20/5) 3806 gram och 50 cm lång valde att komma ut idag vid 14:08 efter en intensiv förlossning på 24 timmar vi mår helt ok efter omständigheterna!! Men är förstås väldigt trötta!!!berättar mer när vi kommit hem igen!!
Grattis till er alla som blivit mammor!! Och stort lycka till, till er som går och väntar!! Snart så;))
Buddha är född!!
I måndags kom då äntligen vår son till världen! 56 cm lång och 5300 gram...
I söndags kände jag mig så ogravid så det inte var sant. Antagligen kroppens sätt att vila upp sig inför 19 timmar av förlossning. Mina värkar började kl 3 på natten och kom då med besked, omgående med 2 minuters mellanrum!
21.17 på kvällen är Milton född! Mer förlossningsberättelse kommer upp på bloggen! :)
O min dunderklump kom i måndagskväll och var 54cm och 4165 gram efter att vattnet gick.. dagen innan hade jag ingen mättnadskänsla i kroppen och min syster reagerade på att jag tryckte i mig en stor kyckling baguette och fortfarande var jätte hungrig.. kanske var något förtecken..:)

Grattis även till tove83 och enmandel 
Kan inte ens beskriva hur avis jag är!