Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
jag har inte vaccinerat mig för influensa någonsin och har aldrig blivit sjuk heller. ![]()
Sedan vill jag bara tillägga att en del människor känner knappt av att de har drabbats av influensan mendans andra blir rikitgt sjuka, så man kan inte jämföra med andra "hur mådde du?" för det är det som är hela grejjen med denna nya influensan att man vet inte hur den yttrar sig på alla. Det är så olika...
Tindra: hmmm svininfluensan kunde ja uppleva som vanlig influensa fast en aning starkare. Vi blev liggandes en hel vecka o bytte minst 3 gånger om dagen en massa lakan. Som tur e har vi både mina o hans föräldrar i närheten så dom kom med maten varje dag la det utanför, ringde på dörr klockan o shwish va dom borta igen haha.

Hur många Maj trådar finns det? Jag spejjade in på en ett litet tag, men nu känner jag inte alls igen den. Jag tror det är en helt ny.. Finns det två förutom den här, för det här är väl mer bildtråden.. eller? Så förvirrande.
Förresten, snygga magar ni alla har!! :)

Jag vet att det finns en till bildtråd och sen tror jag det finns en eller två prattrådar :)