• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline
    sarasessi skrev 2011-01-12 22:37:14 följande:
    v.23 (22+2/22+3?) BF 15 maj
    En fråga. Infaller BF på 39+6 eller 40+0?

det beror vem som räknar. Tror de flesta räknar på 39+6
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • FruganH
    sarasessi skrev 2011-01-12 22:37:14 följande:
    v.23 (22+2/22+3?) BF 15 maj
    En fråga. Infaller BF på 39+6 eller 40+0?
    Ja, som jakeline säger så är det olika. Tror de flesta BM räknar BF som dag 39+6. Själv har jag räknat 40+0 och fortsätter nog med det ändå. Handlar ju bara om en dag mer eller mindre Flört
  • sarasessi

Tack :) Ja, det spelar ju ingen roll egentligen bara jag som var nyfiken på hur man räknar då jag har hört lite olika.

• mammaE2011

Efter mitt RUL är mitt BF på 39+6!!

• Maryveken

Inte så konstigt att man känner sig stor =P

VS 

Snacka om att blivit framtung upptill!
     Men jag är lycklig, det är det som räknas.Förresten, måste man gilla sin gravida kropp alla dagar i veckan för att bli en bra mamma?

Jag tycker iaf att alla ni som postar här ser helt otroligt vackra ut! :) 

• QueenEM

werkestam- Oj sicka boobisar du fått och jätte fin mage! =) Själv har jag enorma bomber sen innan och dom har inte växt så mycket tack och lov, men magen börjar bli tung och ivägen.

Tror absolut inte man blir en dålig mamma bara för att man inte gillar sin kropp. Inte alla dagar jag tycker magen ska sitta där, och bristningarna som kommer mer och mer hatar jag.

• isolande
    werkestam skrev 2011-01-13 14:34:09 följande:

VS 

Men jag är lycklig, det är det som räknas. Förresten, måste man gilla sin gravida kropp alla dagar i veckan för att bli en bra mamma?

Oj, ja det hade vuxit på alla möjliga ställen där Glad

Jag gillar def inte min mammakropp alla dagar i veckan, känner mig stor, spänd och klumpig, inte alls som mig själv. Tror vi blir bra morsor ändå!!
  • jakeline
    werkestam skrev 2011-01-13 14:34:09 följande:

VS 

Men jag är lycklig, det är det som räknas.

Förresten, måste man gilla sin gravida kropp alla dagar i veckan för att bli en bra mamma?

härliga boobs! :P du var ju pyttig innan, en annan var ju redan hemtrevligt rund. Fast boobsen har blivit större.  
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Maryveken

Tack tjejer, det känns faktiskt skönt att höra. Det verkar finnas så sjukt mycket präktiga morsor där ute som vet precis hur man ska vara och leva för att bli en bra mor =P Sorry, but thats not my lane.

Haha, ja, tuttarna har verkligen fått sig en omgång! ;) Magen med för den delen.. Och för att inte nämna ryggen!! Haha :) Där har jag fått valkar jag aldrig trodde kunde existera :) Vad kommer de ifrån liksom? :)

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011