• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline
    Lantbon skrev 2011-01-08 22:46:14 följande:
    Inte min heller, varken nu eller  då. Ser istället ut som en krater under tröjor som spänner över magen
    skönt att man inte är ensam! :P 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Lojsan85

Idag har jag gått 23 hela veckor så här kommer min magbild för denna vecka! =)
    Inga bristningar än som ni ser...=)

• Lantbon

Ska till BM imorgon efm för nästa kontroll. Är då i v 23+4 och har inte varit där sedan inskrivning i v8+5 (förutom RUL naturligtvis). Kruxet är bara det att jag får köra 4 mil (enkel väg) på vägar med 5-10 cm blankis. Frågan är om det är värt det eller om jag ska boka om. Längtar ju efter att få lyssna på hjärtljud och kolla allt Tungan ute
     Ja ja... får ta ett beslut imorgon efter att ha kört till jobbet och kännt efter hur halt det är.

• EmOtob

Fina magar vi har alla Så roligt och se alla växa och bli stora och vackra med våra fina barn i magen

• miinellaa
    EmOtob skrev 2011-01-09 16:29:31 följande:
    Fina magar vi har alla Så roligt och se alla växa och bli stora och vackra med våra fina barn i magen
    håller med dig emmsan :)
  • LittleSister

Vecka 21 (20+0). Första barnet. Jag är så liten så Tungan ute

• Baby Boo

Little Sister: Ser att du är beräknad samtidigt som jag - grattis till halvgången tid Skrattande
    Och först nu, när jag besökt din profil, inser jag att den 29e maj faktiskt är Mors Dag! Men, den lär vi säkert inte pricka av för det :)
    Fin lite mage du har. Har själv visserligen fått gå över till mammabyxor för längesedan, men min är nog ännu mindre :( Skulle gärna stoltsera med en lite större, men den kommer väl.

• Baby Boo

20+0 - med andra ord halvgången; hurra! Skrattande
    Magen liten, men killen sparkar och ger sig till känna varje dag, så växer gör han nog för det :)
    För övrigt så blev denna bild ännu ett bevis på att jag måste arbeta på hållningen; ser ju ut som det lutande tornet i Pisa!
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011