• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline
    werkestam skrev 2011-01-13 14:59:14 följande:
    "Hemtrevligt rund"  

:):):):) Just love it!! Vad mysigt det lät jakeline!! :):) 
    ja men det låter ju trevligare än knubbig... :P jag märkte på brösten direkt att jag var gravid. redan innan jag plussat hade de blivit fylligare. 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Anna8505

hmm fuskigt mina har inte växt så mycket..visst lite skillnad är det, fylligare och vårtan/vårtgården ändras men jag vill ha stora boobs Tyst det kankse smäller till snart vem vet...

• tovediana

är jag ensam, eller har det börjat läcka ur era tutts också?!
    jag kan inte gå utan BH längre, då blir tröjan alldeles fläckig :P

• Elsa81
    werkestam skrev 2011-01-13 14:57:30 följande:
    Tack tjejer, det känns faktiskt skönt att höra. Det verkar finnas så sjukt mycket präktiga morsor där ute som vet precis hur man ska vara och leva för att bli en bra mor =P Sorry, but thats not my lane.

Haha, ja, tuttarna har verkligen fått sig en omgång! ;) Magen med för den delen.. Och för att inte nämna ryggen!! Haha :) Där har jag fått valkar jag aldrig trodde kunde existera :) Vad kommer de ifrån liksom? :)
    Vilken vecka är du i??

Mina tuttar har oxå fått sig en ordentlig uppgradering Cool Från en knapp 75B till 85B....blivit stor runt om oxå!

Och appropå präktiga så kan jag inte annat än att hålla med dig! Jag tror att ju ärligare man är desto bättre mamma!

En kompis fick barn för 3 år sedan och hon grinade och var helt förstörd första tiden och har inte hymlat om att det är både apjobbigt och roligt! Är glad för den informationen så man inte tror att allt är frid o fröjd!
  • Elsa81
    tovediana skrev 2011-01-13 15:38:55 följande:

Jag har faktiskt inte fått nå läckande tuttar ännu....men jag har hört att det kan komma en tid innan BF.
  • talare
    werkestam skrev 2011-01-13 14:34:09 följande:
    Inte så konstigt att man känner sig stor =P

VS 

Snacka om att blivit framtung upptill!
     Men jag är lycklig, det är det som räknas. Förresten, måste man gilla sin gravida kropp alla dagar i veckan för att bli en bra mamma?

Jag tycker iaf att alla ni som postar här ser helt otroligt vackra ut! :) 
    du var väldigt fin förut som vältränad o slim, men du är minst lika fin nu med din lilla kula och enorma boobs. har själv fått enormt mycket större, och det påverkar en nästan mer än magen i att man känner sig enorm.. har gått från 75-80b till 85c/d..!
  • jakeline

bara på nätterna när man råkar trycka lite på något underligt sätt. märkte det härom natten då det droppade ner. Men jag kan inte trycka ut något själv... underligt. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Elsa81
    talare skrev 2011-01-13 16:07:30 följande:
    du var väldigt fin förut som vältränad o slim, men du är minst lika fin nu med din lilla kula och enorma boobs. har själv fått enormt mycket större, och det påverkar en nästan mer än magen i att man känner sig enorm.. har gått från 75-80b till 85c/d..!
    Håller med dig....det är tuttarna som får mig att känna mig stor! Är van att ha små bröst o inte dem här melonerna!
    Men dem går hem här hemma Cool
  • Anna8505

Mina läcker och har gjort det sen v 21 är i v 23.. Men låt det vara kläm inte, har jag hört... Kan heller inte gå utan bh då blir det bött Skrattande
  • 30maj

hade innan graviditeten en liten tunn kropp, med små bröst mm.. Nu har brösten exploderat (typ) och är uppe i 70E... Nej du som inte hade fått större bröst va glad för det.. detta är inte roligt! Dom är bara tunga och i vägen :/ ja njuter tyvärr inte av dom.. inga kläder passar till stora bröst.. ser bara bystig ut :/
     Dom läckte för mig första gången i vecka 19, är i 21 idag :P

så nu har ja klagat av mig lite.. haha :) 

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011