• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • xcuseme
    miinellaa skrev 2011-01-08 16:56:24 följande:

jättefin gumman :)
    *** Bf 4 maj 2011 ***
  • miinellaa
    xcuseme skrev 2011-01-08 17:24:02 följande:
    jättefin gumman :)
    tack sååå mycket  hjärtat =) Hjärta
  • agda06

Ser att många navlar ploppat ut, eller upp.

Det tycker jag ser så "fint" ut, eller vad man ska säga. Det är riktigt "gravidigt".  Själv så måste jag ha jordens djupaste innåtnavel. Ha ha... Den kommer ALDRIG att vända sig eller pluppa ut. Det är jag säker på.

• jakeline
    agda06 skrev 2011-01-08 19:38:58 följande:

Det tycker jag ser så "fint" ut, eller vad man ska säga. Det är riktigt "gravidigt".  Själv så måste jag ha jordens djupaste innåtnavel. Ha ha... Den kommer ALDRIG att vända sig eller pluppa ut. Det är jag säker på.
    inte min heller... Den har blivit grundare... Men förra gången ploppade den inte ut. 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • jakeline

v 22 (21+0)

Tunikan fick jag av min svärmor som köpt den, men inte tyckt den passade henne. man tackar och tar emot! :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Nostalgitripp

Jag tror inte att min kommer ploppa ut, men man kan ju hoppas. Jag tycker att det är gulligt. :)
  • miinellaa

inte min heller :D gjorde inte det med förra graviditeten heller :D
  • Lantbon
    miinellaa skrev 2011-01-08 22:42:47 följande:
    inte min heller :D gjorde inte det med förra graviditeten heller :D
    Inte min heller, varken nu eller  då. Ser istället ut som en krater under tröjor som spänner över magen
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011