Psoriasis tråden
Jag sökte på psoriasis här inne och hittade ingen tråd direkt, så då startar vi en.
La den i det Känsliga rummet då kanske någon vill vara anonym.
Här kan vi tipsa varnadra om behandlingar, bara skriva av sig och annnat!
Då kör vi!
Jag sökte på psoriasis här inne och hittade ingen tråd direkt, så då startar vi en.
La den i det Känsliga rummet då kanske någon vill vara anonym.
Här kan vi tipsa varnadra om behandlingar, bara skriva av sig och annnat!
Då kör vi!
nån som har i lederna? någon som fått resa utomlands? hört att det är lite olika från kommun till kommun med resor
Får jag fråga, jag ser att flera av er har jätte problem med det har ni testat Humira sprutorna?
Jag skrev om det tidigare men ville bara lyfta det igen för de är helt fantastiska, mitt ex hade psoriasis öcer hela kroppen och de försvann helt med hjälp av dessa sprutor.
Här hittade jag en länk om hur bra det faktiskt är
http://www.mynewsdesk.com/se/abbott/pressreleases/humira-oeverlaegset-mot-psoriasis-108602?view_policy=1
det läser jag gärna lite om.. inte för att jag har så mycket på kroppen men vet ju andra i släkten som har det
Humira funkar bra men har så många taskiga biverkningar, om man har otur. Tunga grejor det där.
Däremot så ingår jag just nu i en studie vid UMAS med fermenterad surströmming
tydligen har man strålande resultat med det... Återkommer!
jaha jo det har jag hört talas om. visste bara inte vad det hette.. min mor har det för psoriasis artrit.. jag har blivit erbjuden det då inte så mycket annat hjälper för lederna just nu men då krävs det ju en massa spring på labb för att ta prover osv och jag som snart kanske vill ha barn tror jag inte ska ta sånt men det är ju bra att dom fått fram något som hjälper bättre
tydligen har man strålande resultat med det... Återkommer! Det var precis det jag sa
Nej, jag tog inte cellgifter. Nja, snäll medicin skulle jag inte titulera den.... 
Hej!
Jag och min fru, som båda har psoriasis har hjälpt till att skriva en del på den här bloggen:
Hoppas den kan hjälpa till lite!