jovisst skrev 2011-03-05 15:59:51 följande:
Nej om snickar vet jag inte så mycket.....intresset är inte så stort!
Borde ha fattat att du inte fattade ett dyft,jag menade såklart inte att om du är kirurg så får du inte använda en skalpell.
Men om du inte är kirurg så ska du inte ha skalpell på dig när du jobbar....fattar dyyyy!
Att du har suttit på isolering är ingen annans fel än ditt eget,skyll dig själv helt enkelt!
Sen är det ju så att alla som inte suttit inne är inte skåpsupare och inte har en "aning" om "verkligheten" som ni så fint kallar den.
Att vara så rädd om sin familj så att man ser till att inte åka in,det du.............
nä intresset är inte så stort för nåt ser jag, varken för att lyssna eller för att lära dig nåt. men det är väl så när man levt i skyddad verkstad..
oops, hade jag fördomar nu igen? right back at you.
att ha fördomar om nån eller nåt du inte upplevt är inte nyttigt.
att skrika och gapa, samt inte kunna uttrycka sig på ett adekvat sätt är ett tecken på avsaknad av resonemang samt ett bristande självförtroende.
nej jag står fast vid att ni som varken besökt, suttit eller jobbat inom KVV vet vad det innebär, tyvärr må jag allt tillägga. personer som er förstör den debatt som vi försöker bygga upp för att få till skott en större förändring inom kriminalvårdsdebatten.
att inte åka in, det är inget någon kan någonsin lova varken sig själv eller sin familj. tro mig, det är lätt att hamna snett!