• MuminMy

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator). Läs mer under upprätthållningen: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php  

I tidigare "moderatortrådar" har det varit en hel del sk. OT-inlägg och trams, det kommer vi INTE att tillåta i denna tråd, sådana inlägg kommer att tas bort med tillsägelse. Behöver tråden "puffas" görs detta av en moderator. Vi ber er vänligen men bestämt att respektera detta.

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det. Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!
    /Moderatorerna
  • Svar på tråden Moderatortråden
  • Venus
    Tycker dock att ni börjar gå lite väl OT nu...

AnneSophie Ja, vi får trycka på honom angående vissa saker... Du som själv är kunnig kanske kan hjälpa oss
  • MimmiLina

AnneSophie - Kan inte säga att jag håller med dig helt. Nu ska jag dock hoppa ur och titta på Hajar som hajar. Tjing!

• AnneSophie

Venus;

Frågan är om han lyssnar på mig... Ha ha!
    En knasig fråga men hur får man lättast iväg ett meddelande till honom, är det via hans presentation eller mail eller vad?

• Venus

Tja du Mail skulle jag tippa på, men uppdateringen till beta verkar ta all hans tid...
    Så ett välformulerat mail till info@familjeliv.se eller kanske hellre till supporten på support@familjeliv.se så kan vi hoppas på ett svar ganska snabbt

Jag är dock van vid att inte få svar alls Och när jag väl får svar så får jag alla mina svar på en gång Jag kan öppet erkänna att jag blivit mailbombad av Patrik Inte många som kan

• AnneSophie

Venus;

Tack.
    Jag får väl mailbomba honom först då. Förstår att han har mycket att göra nu och ett tag framöver.

• Laire

Kan man inte ändra så att om man klickar på en borttagen tråd hamnar man på en sida som förklarar att tråden är borttagen och vilka orskaker som kan ligga till grund (allmänt alltså)

Jag trodde först att det var något fel på min dator och att jag kastades ut ur forumet.

Svar på tråden Moderatortråden