• MuminMy

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator). Läs mer under upprätthållningen: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php  

I tidigare "moderatortrådar" har det varit en hel del sk. OT-inlägg och trams, det kommer vi INTE att tillåta i denna tråd, sådana inlägg kommer att tas bort med tillsägelse. Behöver tråden "puffas" görs detta av en moderator. Vi ber er vänligen men bestämt att respektera detta.

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det. Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!
    /Moderatorerna
  • Svar på tråden Moderatortråden
  • smurfisar

Har skrivit till dig pravat nu moddis

• MuminMy

Linisen: tryck på krysset

/my - mamma, medlem och moderator
  • Linisen

Hi hi hi Ha Ha
    Det var nog dagens mest IQ-befriade fråga!

Kram
    L

• Pluttiz

Läste någonstans att man kunde köpa pro, var då?
    Snygg beta verision förästen

• MuminMy

Pluttiz : kommer strax, redax håller på att fintesta det sista med betalningarna bara

/my - mamma, medlem och moderator
  • MimmiLina

Innan har ni sagt att det är ok att kritisera FL, så länge man inte kritiserar moddarna.

Igår skapade jag en tråd där jag skrev att FL var mysko, och om nån hade nåt tips på andra forum.

Detta inlägg togs bort, och jag undrar hur det kan vara korrekt?
    Det är ju tillåtet att kritisera FL. Dessutom var det inte ens nån direkt kritik att säga att FL är "mysko".

Så, hur ska ni egentligen ha det, ÄR det ok att kritisera FL eller är det INTE?

• Isolde

Det är ok att kritisera FL. Utöver det kan jag inte ge något svar – dels för att jag inte vet vilken tråd det handlar om, dels för att jag inte kan kommentera enskilda ärenden i alla fall.

• MimmiLina

Då borde inte min tråd ha tagits bort. Är det lönt att överklaga? Rätt ska vara rätt, det är en principsak.

• MimmiLina

Isolde - kan man maila tråden till dig?

Svar på tråden Moderatortråden