• MuminMy

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator). Läs mer under upprätthållningen: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php  

I tidigare "moderatortrådar" har det varit en hel del sk. OT-inlägg och trams, det kommer vi INTE att tillåta i denna tråd, sådana inlägg kommer att tas bort med tillsägelse. Behöver tråden "puffas" görs detta av en moderator. Vi ber er vänligen men bestämt att respektera detta.

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det. Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!
    /Moderatorerna
  • Svar på tråden Moderatortråden
  • Venus

Ett tips När det blir databasfel tryck INTE på uppdatera
    Meddelandet är oftast skickat, så när ni trycker på uppdatera så skickas meddelandet igen och igen tills ni slutar trycka på den knappen
    Tryck hellre bakåt eller stäng fönstret helt och gå in igen

• Cheri

Den här tråden vill inte lägga sig i favoriter.. ska d va så lr? hmm...

• Diwa

Tillägg till Venus...när databas fel skärmen kommer tryck bakåt och sen uppdatera då är inlägget med

• Venus

Diwa Tack...

Cheri, nej det ska inte vara så... Kan ha något samband med databasfelen som pågår just nu...

• Diwa

jupp...inte ens de trådar jag startade hamnade i favoriter

och kan inte lägga dem där heller

spamfilter mot Diwa

• Venus

Jag sitter o letar efter en tråd jag precis skrev i Men jag hittar den inte ens i forumet Skrikandes

• theosen

vad innebär nya familjeliv beta? måste man bli medlem igen eller?

• Lycklig med Grodd

Naagon annan som ocksaa har problem med FL för tillfället (beta-versionen)

Jag har försökt skriva inlägg, som inte kommit fram "pga allvarligt tekniskt fel"

och när jag nu en tid senare loggar in igen för att se om det blivit bättre, har mina inlägg som jag inte trodde kommit fram, tydligen kommit fram 3 hela gaanger och därför nu tagits bort som dubletter...

Fattar ingenting...

• Trossens mamma

Jag kunde inte läsa trådarna just bara TS inläggen

• hailey

Ett stort tack till den moderator som flyttade min tråd till KR

Svar på tråden Moderatortråden