• MuminMy

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator). Läs mer under upprätthållningen: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php  

I tidigare "moderatortrådar" har det varit en hel del sk. OT-inlägg och trams, det kommer vi INTE att tillåta i denna tråd, sådana inlägg kommer att tas bort med tillsägelse. Behöver tråden "puffas" görs detta av en moderator. Vi ber er vänligen men bestämt att respektera detta.

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det. Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!
    /Moderatorerna
  • Svar på tråden Moderatortråden
  • kidA

venus o greta05

tack.. trodde jag höll på att bli galen eller ngt..

min man som håller på med datorer säger att han tror att belastningen är för hög på just den tråden. kan det vara så?

• Glass

Jag skrev i den och tog bort det som jag skrev sedan.
    En annan moderator testar nu också.

Nu lämnar jag över till er andra, jag måste sova lite
    Nattinatti

• Venus

KidA, FL ska klara mer än att några medlemmar försöker gå in i tråden
    Det går att gå bakåt i tråden och skriva i den på så sätt, testa det en gång så ska jag se vad som händer... Verkar vara ett inlägg som är "låst" på något sätt, och om jag kan få de bekräftat så kan jag ta bort det...

• kidA

funkade.. men bara om man går in i den o trycker "trådstart" o sen skriver.. då kommer ens inlägg med o man ser de andra.. men går man rätt in i tråden så funkar det inte för mig iaf..

• kidA

venus

jag tror inte han menade att det är för många som går in i tråden. jag tror han menade ngt om ngt inlägg som var för stor belastning på tråden elelr ngt..

• kidA

nu funkade det. vad var det för ngt?

• Venus

KidA, jo, det verkar vara något inlägg som stör ut, jag tog bort ett lite tidigare men det var fortfarande ett som störde...
    Just nu ligger det inlägget på sidan innan så ni kan skriva som vanligt nu framöver men går ni bakåt i tråden så får ni ett inlägg som det är "Error" i...

Svar på tråden Moderatortråden