• Delfinis

Nyfödda i mölnlycke?

Jag har en liten på 2 månader och vi skall flytta till mölnlycke i maj, tycker det skulle vara roligt att få kontakt med andra med små barn i området.
    Kan få lite råd om vilken dagis man skall välja, vilka ni har valt /ska välja m.m
    Gå på promenader och så:)

• Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?
  • Delfinis

Hej Tjejer...

Vad säger ni att kanske ses igen  så kan barnen leka lite eller om några andra också vill hoppa på? :)

• Linda0303

Hej!

Jag har precis blivit medlem här och råkade hitta denna tråd. Jag bor också i Mölnlycke och är mamma till en liten pojke. Det hade varit trevligt att få kontakt med andra mammor, så hör av er om ni känner för att hitta på något någon gång.

• Delfinis

Jag hittar gärna på något, kul för barnen att leka lite än att bara vara med mamma;)

• Lindacecilia78

hallå hallå!
    hoppas sommaren varit bra! vi har haft det kanon.

vi går en del på öppna förskolan i Råda den är på onsdagar kl 13.00 till 15.30 med lite rytmik i slutet. Är även på fredagar på morgonen 08.30 till 11.30 med frukost om man vill. Kom dit!
    Annars kan vi väl styra upp något så kidsen kan leka liteoch vi kan tjöta lite! Skrattande Ni får gärna komma på fika här eller så ses vi någon annanstans!

• Delfinis

Jag kan tänka mig att gå på fredag om någon annan skall gå, har aldrig varit där så kul att gå med någon...

• Lindacecilia78

Välkommen till tråden Linda0303!

Mitt namn är Linda och jag bor i Djupedalsäng med mina 3 killar, Johan - min sambo tillika barnens far och Vincent 3 år och lille Benjamin - 9 mån! Skrattande

Hur gammal är din lille pojk? Vart i Mölnlycke bor ni?

• Lindacecilia78

jag ska gå på fredag, brukar gå båda dagarna. ska även gå idag om du vill hänga på!

jag brukar inte vara där 08.30 på fredagar lite för tidigt vi äter frukost hemma och går sedan, typ 09.30 senast tänkte jag mig. vi kan ses utanför om du vill! Petra ska nog hänga på oxå.

• Delfinis

jag hänger gärna på , fredag passar jätte bra.Idag kan vi inte,  skall vi iväg och kolla presenter till Julia, hon fyller år nästa vecka.
    Är det där vi träffades sist fast på framsidan då?

• Lindacecilia78

kul! nä det är på andra sidan till vänster om huvud ingången till församlingshemmet. ska vi säga 09.20?

Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?