• Delfinis

Nyfödda i mölnlycke?

Jag har en liten på 2 månader och vi skall flytta till mölnlycke i maj, tycker det skulle vara roligt att få kontakt med andra med små barn i området.
    Kan få lite råd om vilken dagis man skall välja, vilka ni har valt /ska välja m.m
    Gå på promenader och så:)

• Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?
  • Lindacecilia78

God morgon! Hur känner ni som tvekat lite? Vädret är ju inte super duper idag och det ska visst regna hela dagen tror jag. Uppehåll än så länge dock...

Hur gör vi?

• PetraGbg

Oj vilken tur att jag tittade in här.. Vi går till arken ändå idag. Blir det regnigt kan man gå in och fika där, hoppas på uppehåll!!! Hänger gärna med på öppen förskola en annan gång.

• Delfinis

lite uppehåll just nu men hörde också att det skulle regna idag...vad tycker alla?
    skulle ju vara sol  nu när vi mammor skall träffas och fika:)

• vintersippan

tja vi ska ju till tandis först så om det inte öser ner går vi bort till arken och kollar om det är nån där, annars går vi nog till öppna fsk om den lille  mannen är på g.

• PetraGbg

Hallå igen!! Instämmer med föregående talare, det var jättemysigt att få träffa er! Det tycker jag vi gör om senare i sommar eller till hösten!! Vi kommer nog att försöka gå på rytmiken till hösten på kyrkan på onsdagar som Linda pratade om och då går jag med bara min lille kille.
    Ha en riktigt trevlig midsommarhelg och en skön och solig sommar hoppas vi!!

• Delfinis

Håller också med att det var mycket trevligt.Kanske en promenad nästa gång eller fika hos någon kan vara något..
    Vi kan se framöver hur det blir.Trevlig sommar på er och midsommar.Nu håller vi tummarna för sol:)

Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?