• Delfinis

Nyfödda i mölnlycke?

Jag har en liten på 2 månader och vi skall flytta till mölnlycke i maj, tycker det skulle vara roligt att få kontakt med andra med små barn i området.
    Kan få lite råd om vilken dagis man skall välja, vilka ni har valt /ska välja m.m
    Gå på promenader och så:)

• Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?
  • PetraGbg

Skoj att flera kan!!  Vi fick lämna ett salivprov på första besöket och fick lite allmän info, men det var inte så långrandigt.. Det är bara att komma förbi även om det blir senare!! Du kommer säkert att hitta oss och vi håller lite utkik. Jag har en svart syskonvagn (där de sitter på höjden). Min äldste kille brukar gilla att leka vid arken så de är inte så lätta att slita därifrån, kanske lunchar vi där också innan vi promenerar hemåt..

• Delfinis

tjejer, inget vidare väder va?Skall inte bli bättre imorgon heller:(
    Skall vi skjuta på det eller träffas ändå?

• vintersippan

vi kanske ska skjuta på det då? Vädret ser ju inte lovande ut nä. Eller har ÖF öppet så kan vi ju ses där istället om ni vill? 

• Delfinis

skönt att träffas ute för barnen, eller vad tycker ni?kanske skall ta veckan efter midsommar istället?vad tycker ni?

• Lindacecilia78

kollade prognosen, på väderkanalen.se står det 15 grader och sol/moln... vi går nog dit även om det inte regnar, store killen gillar att leka där, måste aktivera mig lite på måndagarna annars tycker han det blir för tråkigt. fast iof ÖF skulle ju oxå funka, vet inte om den är öppen nu.

vad tycker ni?

• Lindacecilia78

ÖF verkar vara öppet i nästa vecka oxå.

"SOMMARTIDER

vecka 25-27 öppet Måndag,Tisdag och Onsdag 9 - 12. (0-6 år)"
  • Delfinis

hmm..min lilla Julia är förskyld så jag är lite tveksam om vi går imorgon när det är sånt här  tråkigt väder, vill inte hon skall bli dålig nu till midsommar men samtidigt vill vi ju gärna träffa er:)

• Lindacecilia78

Om det är 15 grader imon och lite soln/moln så blir det bra för mig med Arken, det funkar ju med en förkyld liten oxå. Min lille kille har varit förkyld i typ 2 veckor så jag håller mig gärna utomhus.

Kan vi inte kika in här på Familjeliv en snabbis imon bitti när vi vet vad det är för väder? Så ser vi om vi ses på Arken eller inte, kan alltid ta det en annan gång annars ingen stress.

• Delfinis

Låter som en bra ideé:)vi vaknar runt 06 så vi kan logga in och kolla vad som händer:)

Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?