Petra: Tack han mår bättre! Hoppas dessa jäkla vattkoppor håller sig bort, fingers crossed...! Skönt att ni varit friska nu ett litet tag, hoppa det håller i sig.
Hoppas ni får plats på en av dessa dagis då, blir säkert bra med vilken som!
Öppna förskolan ligger vägg i vägg med BVC nere i "centrala" Mölnlycke - i centrum så att säga
, mittemot eller bredvid Hemköp ligger en byggnad med BVC, MVC, vårdcentral och öppna förskola.
Det finns 2 olika rytmiker en som hålls i öppna förskolan som kyrkan anordnar, i Råda församling och till den kan man bara dyka upp de dagar man känner för att ha rytmik. Och rytmiken är då på onsdagar 15.00, www.rada.nu
Den andra är på Kulturhuset i centrum och den måste man anmäla sig till och den kostar pengar. Står om denna på www.harryda.se, under kultur och sedan kulturhuset och småbarnsrytmik. Och den är uppdelad i olika åldrar så jag själv fick inte riktigt ihop det med mina 2 knoddar då jag tänkte jag skulle ha med båda på detta. Så jag vet inte hur jag ska göra...får väl gå någon onsdag ibland istället. Tänkte det hade varit kul med en aktivitet på måndagar då vi inte har dagis för den store, men vi får hitta på ngt annat det är ju snart vår så då finns det ju lite mer man kan göra!
Instämmer - ska bli kul att träffas!
Vi hörs!