• Delfinis

Nyfödda i mölnlycke?

Jag har en liten på 2 månader och vi skall flytta till mölnlycke i maj, tycker det skulle vara roligt att få kontakt med andra med små barn i området.
    Kan få lite råd om vilken dagis man skall välja, vilka ni har valt /ska välja m.m
    Gå på promenader och så:)

• Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?
  • Lindacecilia78

hallå där! kul å se lite action här igen. ja precis jag och Petra har setts några gånger, mkt kul!
    varit på Öppna förskolan en del oxå så kanske har man setts utan att man vet om det?! Glad
    vi ses gärna på arken, 20 juni är det bestämt? det funkar kanon för oss. 

• Lindacecilia78

va kul då ses vi den 20:e!! ska vi säga vid båten på Arken, där är ju en massa bänkar och så kan våra stora killar leka. någon speciell tid som passar Er andra? För mig och de mina är det bäst på förmiddagen, eller efter lunch funkar oxå, vi var där vid ett snåret idag och det var bra, kan man ta en fika bara istället för att man måste luncha med barnen. Räcker det med lite picknick typ.

Vad säger ni andra? 

• PetraGbg

Skojigt att ni kan!! Nu håller vi tummarna för vädret också!! Vi är uppe alldeles för tidigt hemma hos oss så fm röstar vi på, men vi kan även lunch och em.. Fika picnic låter lagom :) 

• vintersippan

Låter jättebra! Vi är på Picnic gillar vi och tid spelar ingen roll för oss. Hoppas på gott väder

• Delfinis

vi är också uppe tidigt här så picnic funkar bra här med,skall vi säga till 10?är det för sent, tidigt?..men var ligger  árken´, är ju  ny här så jag känner inte till allt:)

• Lindacecilia78

Kanon då kör vi på 10.00 på måndag - kul!! Arken ligger borta vid Råda kyrka, vet du vart kyrkan ligger? Sett skyltarna kanske när man kommer in till Mölnlycke ligger upp vid rondellen som är innan centrum. Innan församlingshemmet står det en skylt Barnens miljöark, kan vi ju ses vid båten som barnen leker vid.

• Delfinis

japp, den skylten har jag sett, man kanske ser det när man kommer dit och parkerar bilen...hittar nog.
    då tar man med sig lite picnic och hoppas på fint väder:)

• vintersippan

oj, fick se att jag har en tandläkartid för sonen den dagen klockan 10:10, men jag kanske kan droppa in efter det? Det är hans första besök så jag antar att det inte tar så lång tid. De ska väl bara förmana oss föräldrar lite
    Antar att det inte är så mkt folk där, i miljöarken alltså, då så att man inte går fram till nån annan okänd. Ni känner igen mig på min ljusgröna barnvagn. Ses! kram Emilia

Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?